Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Mercuri International’s 3rd Millennium Sales Concept responds to digitization´s disruption of traditional sales models
Takaisin

Mercuri International’s 3rd Millennium Sales Concept responds to digitization´s disruption of traditional sales models

The digital revolution has drastically improved access to information, changed consumers´ purchasing paths and the way they engage with businesses. Few companies have succeeded in adapting to these developments and to adjust their selling strategy to meet these changes. To help businesses align their approach to the new digital age consumer, Mercuri International has launched the 3rd Millennium Sales Concept.

The recent years have seen dramatic changes to the way we buy goods and services. Thanks to digital tools such as social media, apps and price-feature comparison websites, consumers now have more access to information when taking purchase decisions than ever before. This has disrupted the traditional paths to purchase.

A Google survey from 2014 showed that an average of 67 % of a consumer´s buying journey is done digitally before serious engagement with a sales person. This stands in stark contrast to the 10 % seen in the 70s and 80s when many of the sales techniques used by companies today were developed. The need of the hour is to leverage digital lenses to reinvent specific conventional sales processes & techniques that have been rendered ineffective by such change in buying behavior.

Mercuri International launches the 3rd Millennium Sales Concept

To meet the changing needs in this disruptive world, Mercuri International has identified 32 practices which were valid in the traditional sales approach and are still valid, and has defined 20 new critical practices that sales reps must master to be successful in the digital era.

By integrating the 3rd Millennium Sales Concept with its suite of offerings, Mercuri International will help sales professionals in over 50 markets adapt their sales processes to meet the needs and expectations of the new digital age consumer.

“Sales teams today are faced with managing buying behavior completely different from in the past. To be successful, they need to adapt and master new practices. As the world leader in sales performance development, Mercuri International is uniquely positioned to help sales professionals develop the skills needed to better connect and engage with the more informed and autonomous costumers of the 3rd Millennium.” says Frank Herbertz CEO of Mercuri International.

Contact:

Frank Herbertz, President & CEO Mercuri International Group
Email: press@mercuri.net
Telephone: +34 654 921 667

Daniela Vidakovic Lundin, Marketing Manager Mercuri International Group
Email: press@mercuri.net
Telephone: +46 8 705 29 34

Learn more about the 3rd Millennium Sales Concept

 

Mercuri International’s 3rd Millennium Sales Concept responds to digitization´s disruption of traditional sales models