Mercuri Research on osa Mercuri Internationalia. Tutkimalla B2B-myynnin trendejä ja ilmiöitä autamme johtajia ja yrityksiä luomaan kestävää orgaanista kasvua. Vuodesta 2000 lähtien Mercuri Research on toiminut vahvana moottorina kehittämässä liiketoiminnan huippuosaamista yhteistyössä johtavien kansainvälisten yritysten kanssa.
- Tutkimme uusia ilmiöitä B2B-myynnissä ja -markkinoinnissa, ja jaamme näkemyksiämme yhteisömme jäsenille eri muodoissa.
- Meillä on intohimoinen suhde B2B-myyntiin ja -markkinointiin, ja jaamme mielellämme asiakasyhteistyön ja tutkimusprojektien kautta tekemiämme havaintoja. Tutkimme jatkuvasti uusia B2B-myynnin ja -markkinoinnin ilmiöitä itsenäisesti ja yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa.
![](https://mercuri.net/wp-content/uploads/2020/03/alert_square.png)
Näkemyksiä
Digitalisaatio, verkkokauppa, uudenlaiset ostotavat. Tässä vain muutamia esimerkkejä B2B-myynnin ja -markkinoinnin eri alueista, joita olemme tutkineet viime vuosina. Täältä voit lukea lisää myynnin trendeistä ja tutkimustuloksista.
![](https://mercuri.net/wp-content/uploads/2020/03/toolbox.png)
Mercuri Research Global
Tutkimme ja analysoimme myyntialaa sekä uusimpia myyntitrendejä globaalisti ja autamme johtajia ja yrityksiä luomaan kestävää orgaanista kasvua.
Lue lisää
t
Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä!