Arvopohjainen segmentointi

Digitalisoituminen ja ostamisen muutos muutti myynnin. Asiakasodotusten ja ostokäyttäytymisen muutokset asettavat entistä kovempia vaatimuksia myös segmentoinnille. Miten segmentointia voisi tehostaa B2B-myynnissä? Arvopohjainen segmentointi perustuu asiakkaiden ostokäyttäytymisen taustalla oleviin ”ominaisuuksiin”. Ammattimaisesti tehtynä arvopohjainen segmentointi auttaa sinua ja yritystäsi tehostamaan myynnin ja markkinoinnin toimintaa (tuloksia ja kustannuksia) sekä vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden odotuksiin.

Tässä White Paperissamme on tiivistetty muutoksen vaikutuksia B2B-myynnin ja markkinoinnin maailmassa, ja erityisesti ammattimaisen myyntitoiminnan ja segmentoinnin näkökulmasta, jotta tulevaisuuden kasvutavoitteet on mahdollista saavuttaa. Artikkeliiin on myös koottu arvopohjaisen segmentoinnin päävaiheet, vinkkejä ja ohjeita siitä, mitä kannattaa tehdä ja huomioida.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, keskustelemme mielellämme lisää. 

Tutustu myös!

Miten ihmeessä saada paras irti segmentoinnista?

Lue lisää

Myynnin muutosvoimat 2017: Asiakaskannan hallinta ja kehittäminen

Lue lisää