Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Mercuri jälleen mukana Selling Power –lehden Top 20 Sales Training Companies 2014 -listalla
Takaisin

Mercuri jälleen mukana Selling Power –lehden Top 20 Sales Training Companies 2014 -listalla

Amerikkalainen Selling Power Magazine listasi jälleen maailmanlaajuisesti parhaat myynnin valmennusyritykset. 2014 Top 20 Sales Training Companies –listan yritykset ovat lehden mukaan toiminnallaan osoittaneet hallitsevansa myynnin muuttuneen toimintaympäristön ja siinä menestymisen vaatimukset.

Valinnassa korostuivat erityisesti Top 20 myynnin valmennusyritysten asiantuntemus ostokäyttäytymisen muutoksesta ja sen vaikutuksista B-to-B –myyntiorganisaatioiden toimintaan:

1. Asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut myös B-to-B -yritysten toiminnassa. Asiakas ei aloita ”ostamisen matkaansa” perinteisesti kontaktoimalla myyviä yrityksiä vaan tekemällä oman taustaselvityksensä: hän tutkii ja vertailee tuotteiden/palveluiden tarjontaa ja hintaa verkossa, tutustuu demoihin jne. B-to-B myynnin ja markkinoinnin asiantuntijat arvioivat, että jopa 92 % B-to-B -ostajista aloittaa hankinnat tutkimalla asiaa ensin verkossa.

2. Suosittelun voima - Asiakkaat luottavat enemmän omien verkostojensa sanaan kuin brändeihin. Kun asiakkaat jakavat suositteluaan ja palautettaan sosiaalisessa mediassa, ovat B-to-B -myyntiorganisaatiot jääneet osittain tämän pelin ulkopuolelle. IDG Connectin mukaan esimerkiksi 86 % IT-ostajista käyttää sosiaalisen median verkostojaan hankintapäätösten tukena ostoprosesseissaan.

Lue lehdistötiedote tästä: Mercuri International featured on Selling Power’s 2014 Top 20 Sales Training Companies list

Mercuri jälleen mukana Selling Power –lehden Top 20 Sales Training Companies 2014 -listalla