Myynnin johtamisen systematiikka

Yrityksen menestys on yhä enemmän kiinni siitä, kuinka myyntityötä ja myyjiä johdetaan. Se ei ole rakettitiedettä. Mutta sanomattakin on selvää, että toimintaa ja ihmisiä ei johdeta samalla kaavalla, ainakaan menestyksekkäästi.

Myynnin johtamisen prosessi ja systematiikka ovat edellytykset busineksen ennustettavuudelle. Ilman myynnin ennustettavuutta taas on mahdotonta tehdä korjausliikkeitä, pitää vauhtia yllä tai kehittää businestä eteenpäin.

Torstaina 14.12.2017 Aamu Mercurissa -aamiaistilaisuudessamme näihin teemoihin johdattelivat Jouni Kummala (Veho Hyötyajoneuvot) ja Petri Maliranta & Marko Majamäki Mercurista. Katso videolta lyhyt tiivistelmä aamun puheenvuoroista:

Aamu Mercurissa 14.12.2017: Myynnin johtamisen prosessi x mittarit x kulttuuri = Paremmat tulokset -puheenvuorojen materiaalit

Lataa Aamu Mercurissa 14.12.2017 materiaali

Tutustu myös!

Miksi jokaisen yritysjohtajan tulisi toteuttaa Sales Audit omassa organisaatiossaan?

Lue lisää

8 keinoa kuinka myyntitoiminto voi kasvattaa liiketoiminnan arvoa

Lue lisää

Kaupallisen toiminnon kehittäminen

Lue lisää