MITÄ MYYNNIN, MARKKINOINNIN JA HENKILÖSTÖHALLINNON TULEE TIETÄÄ TEKOÄLYSTÄ

Tekoäly on ollut olemassa jo jonkin aikaa, mutta ChatGPT lanseerauksen jälkeen 2022, se on räjähdysmäisesti levinnyt yritysmaailman jokaiseen nurkkaan.

MITÄ SEURAAVAKSI

Mercuri International on laatinut kolmen AI-raportin sarjan, jossa tarkastellaan tekoälyn valtavaa potentiaalia sekä sitä, miten voi käsitellä siihen liittyviä mahdollisia eettisiä ja käytännön kysymyksiä. Ensimmäinen raportti keskittyy markkinoinnin työkauluihin ja toinen on suunnattu HR-ammattilaisille. Kolmas ja viimeinen raportti tarjoaa tietoa tekoälyn merkityksestä ja sen tuomista mahdollisuuksista myynnin ammattilaisille.

LATAA AI POWERED SALES -RAPORTTI
Tekoäly myynnin ammattilaisille

TEKOÄLY MYYNNIN AMMATTILAISILLE

Tekoälysarjamme kolmannessa raportissa luodaan katsaus erilaisiin tekoälyyn perustuviin työkaluihin ja ratkaisuihin, joita on tarjolla B2B-myynnille. Prospektoinnista ja kohdeyleisöanalyysistä aina asiakastyytyväisyyden mittaamiseen.

TUTUSTU RAPORTTIIN

HR JA TEKOÄLY

Mietitkö, miten HR-ammattilaisten kannattaa aloittaa tekoälyn hyödyntäminen? Meillä on viisi hyvää vinkkiä tekoälyn käyttöön liittyvistä hyvistä käytännöistä, jotka opastavat sinut oikeaan suuntaan.

LATAA VINKKILISTA

TEKOÄLY HR-AMMATTILAISILLE

Toisessa AI-raportissamme tarkastellaan mitä mahdollisuuksia ja riskejä tekoäly tuo HR-työhön — rekrytointiin, osaamisen kehittämiseen ja valmennustyöhön.

TUTUSTU RAPORTTIIN

TEKOÄLY MARKKINOIJILLE

Tekoälyraporttimme ensimmäisessä osassa tarkastelemme tekoälytyökalujen tarjoamia mahdollisuuksia markkinoijille. Kaikki sisältöjen luomisesta automatisointiin ja analyyseihin.

TUTUSTU RAPORTTIIN

HENKILÖSTÖHALLINNON MUUTTUNUT TOIMINTAYMPÄRISTÖ

Tekoälyn hyödyntäminen rekrytoinnissa, osaamisen kehittämisessä ja myyntivalmennuksissa.

Henkilöstöhallinnon tehtävät ovat siirtyneet hallinnollisista entistä enemmän strategisiin tehtäviin. Lue, miten voit HR-ammattilaisena hyödyntää tekoälyn tuomaa potentiaalia aina rekrytoinneista myyntivalmennuksiin.

Tutustu blogiin

ALOITA TEKOÄLYN KÄYTTÖ MARKKINOINNISSA

Mietitkö, miten kannattaa aloittaa tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnissa? Meillä on 10 hyvää vinkkiä tekoälyn parhaista käytännöistä, jotka opastavat sinut oikeaan suuntaan.

LATAA VINKKILISTA

MYSTINEN TEKOÄLY?

Tekoälyn vaikutus B2B-markkinointiin on kiistaton, ja se tarjoaa yrityksille runsaasti kasvu- ja innovaatiomahdollisuuksia. Jotta tekoälyn valtavaa potentiaalia voitaisiin todella hyödyntää, on kuitenkin ratkaisevan tärkeää, että yritykset määrittelevät selkeän strategian sen hyödyntämiseksi.

LUE BLOGI

Mercuri International Research

Mercuri International Research auttaa johtajia ja yrityksiä saavuttamaan kestävää orgaanista kasvua laajan tutkimustoiminnan avulla. Mercuri International Research ymmärtää syvällisesti jatkuvasti kehittyvää liiketoimintaympäristöä ja tarjoaa arvokasta tietoa ja strategista ohjausta, jotta organisaatiot voivat menestyä pitkällä aikavälillä.

OTA YHTEYTTÄ

TEKOÄLYOHJATTU MARKKINOINTI — LATAA RAPORTTI

Tutustumme tekoälytyökalujen markkinoijille tarjoamiin mahdollisuuksiin. Tämä kattava raportti syventyy mm. sisällöntuotantoon, automaatioon ja data-analyysiin, ja tarjoaa kattavan yleiskatsauksen saatavilla olevista työkaluista ja niiden mahdollisista hyödyistä.