![](https://mercuri.net/img-srv/PeFY-MoB1-ViT-nIUGHJjMz4OFiN8VvXyHjeXTGXWG0/resizing_type:auto/width:974/height:694/gravity:sm/enlarge:1/ext:webp/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzE4LzIwMjQvMDYvd29tYW4taG9saWRheS1qb3VybmV5LXRyYXZlbC1yZWxheGF0aW9uLXNjYWxlZC05NzR4Njk0LmpwZw.webp)
Kesän HolidAI – miksi tarvitsemme lomaa ja miten tekoäly voi auttaa
On taas se aika vuodesta, jolloin olemme jäämässä ansaitulle tauolle ja jättämään hetkeksi arkiset työkiireet. Mutta tarvitsemmeko me oikeasti lomaa?
On taas se aika vuodesta, jolloin olemme jäämässä ansaitulle tauolle ja jättämään hetkeksi arkiset työkiireet. Mutta tarvitsemmeko me oikeasti lomaa?
Podcast - episode 14
Kuinka paljon globalisoituvassa maailmantaloudessa tulisi mukauttaa arvoon perustuvaa myyntiä alueellisten erojen huomioon ottamiseksi?
Podcast - episode 12
Teknologia muuttaa edelleen perusteellisesti työskentelytapojamme, mutta mitkä ovat sen vaikutukset myyjän rooliin tulevaisuudessa?
Podcast - episode 11
Myyjiä pyydetään yhä useammin käyttäytymään kuin asiakaspäälliköt – mutta miksi?
Podcast - episode 10
Teknologiset ja sosiaaliset häiriötekijät muuttavat työskentelytapojamme, mutta miten myyjä voi kehittyä valmistautuakseen tulevaisuuteen?
Avainasiakaspäällikön suurin haaste
Miksi osa avainasiakkuushallinnan suurimmista taisteluista ovat sisäisiä?
Podcast - episode 9
Asiakaskeskeinen myynti ei ole mitään uutta, mutta ajattelemmeko samalla tavalla valmennuksesta?
Podcast - episode 8:
Täydennys- ja uudelleenkoulutus ovat olennainen osa työvoiman valmistautumista tulevaisuuden haasteisiin. Mutta miten ne toteutetaan käytännössä?
Podcast - episode 7
Teknologiset ja sosiaaliset häiriötekijät muuttavat työtapojamme, joten miten täydennys- ja uudelleenkoulutus voi valmistaa työvoimaa tulevaisuutta varten?
Podcast - episode 6
Tarkastelemme myynnin johtamisen tulevaisuutta – ja kysymällä ”miten valmistautua parhaiten?” liiketoimintaympäristössä, joka muuttuu yhä nopeammin.