
Kaiken takana on KAM
Tervetuloa avainasiakkuuksien maailmaan
KAM, SAM, GAM − avainasiakkuuksien johtamisessa rakastetaan lyhenteitä. Mutta kun pääset jyvälle termeistä ”avain”, ”strateginen” ja ”maailmanlaajuinen”, melkein kaikissa niissä
Tervetuloa avainasiakkuuksien maailmaan
KAM, SAM, GAM − avainasiakkuuksien johtamisessa rakastetaan lyhenteitä. Mutta kun pääset jyvälle termeistä ”avain”, ”strateginen” ja ”maailmanlaajuinen”, melkein kaikissa niissä
Podcast - episode 8:
Täydennys- ja uudelleenkoulutus ovat olennainen osa työvoiman valmistautumista tulevaisuuden haasteisiin. Mutta miten ne toteutetaan käytännössä?
Podcast - episode 7
Teknologiset ja sosiaaliset häiriötekijät muuttavat työtapojamme, joten miten täydennys- ja uudelleenkoulutus voi valmistaa työvoimaa tulevaisuutta varten?
Podcast - episode 6
Tarkastelemme myynnin johtamisen tulevaisuutta – ja kysymällä ”miten valmistautua parhaiten?” liiketoimintaympäristössä, joka muuttuu yhä nopeammin.
Podcast - episode 5
Tarkastelemme yksityiskohtaisemmin myynnin hyviä johtamistekniikoita ja tutkimme myyntipäälliköiden roolia todellisen liiketoiminnan kasvun edistämisessä.
Podcast - episode 4
Ensimmäisessä kolmen sarjan keskustelusta tarkastelemme myynnin johtamisen merkitystä – mitä se on ja miksi se on niin tärkeää liiketoiminnan kestävälle ja pitkäaikaiselle kehittämiselle.
Tervetuloa avainasiakkuuksien maailmaan
KAM, SAM, GAM − avainasiakkuuksien johtamisessa rakastetaan lyhenteitä. Mutta kun pääset jyvälle termeistä ”avain”, ”strateginen” ja ”maailmanlaajuinen”, melkein kaikissa niissä
Podcast - episode 3
Spekuloimme tekoälyn ja myynnin tulevaisuutta. Miten tekoäly todella vaikuttaa myynnin nostamiseen seuraavalle tasolle? Ja miten saamme hyödyt ja säilytämme samalla hallinnan?
Podcast - episode 2
Tarkastelemme tekoälyn roolia myynnissä – se on uusi uljas maailma, mutta mitkä ovat sen mahdolliset varjopuolet? Voimmeko odottaa tulevaisuutta, jossa menestys on keinotekoisesti lisättyä, vai olemmeko koodaamassa itsemme työttömiksi?
Podcast - episode 1
Tekoäly on kaikkialla – mutta mitä vaikutuksia sillä on myynnin maailmaan?