
Lataa raportti: The Future State of Sales Skills
Miten yritykset vastaavat nopean kehityksen aiheuttamaan osaajapulaan ja kohtaanto-ongelmaan? Tutkimusten mukaan tämä on yhä vaikeampaa, eikä vähiten siksi, että monet
Miten yritykset vastaavat nopean kehityksen aiheuttamaan osaajapulaan ja kohtaanto-ongelmaan? Tutkimusten mukaan tämä on yhä vaikeampaa, eikä vähiten siksi, että monet
Podcast - episode 13
Kun hinnat nousevat useilla eri toimialoilla, miten arvoon perustuva myyntitapa voi auttaa voittamaan asiakkaiden vastahakoisuuden?
Podcast - episode 14
Kuinka paljon globalisoituvassa maailmantaloudessa tulisi mukauttaa arvoon perustuvaa myyntiä alueellisten erojen huomioon ottamiseksi?
Podcast - episode 12
Teknologia muuttaa edelleen perusteellisesti työskentelytapojamme, mutta mitkä ovat sen vaikutukset myyjän rooliin tulevaisuudessa?
Podcast - episode 11
Myyjiä pyydetään yhä useammin käyttäytymään kuin asiakaspäälliköt – mutta miksi?
Podcast - episode 10
Teknologiset ja sosiaaliset häiriötekijät muuttavat työskentelytapojamme, mutta miten myyjä voi kehittyä valmistautuakseen tulevaisuuteen?
Avainasiakaspäällikön suurin haaste
Miksi osa avainasiakkuushallinnan suurimmista taisteluista ovat sisäisiä?
Podcast - episode 9
Asiakaskeskeinen myynti ei ole mitään uutta, mutta ajattelemmeko samalla tavalla valmennuksesta?
Podcast - episode 8:
Täydennys- ja uudelleenkoulutus ovat olennainen osa työvoiman valmistautumista tulevaisuuden haasteisiin. Mutta miten ne toteutetaan käytännössä?
Podcast - episode 7
Teknologiset ja sosiaaliset häiriötekijät muuttavat työtapojamme, joten miten täydennys- ja uudelleenkoulutus voi valmistaa työvoimaa tulevaisuutta varten?