Tietoa valmennuksesta
Haluatko ymmärtää asiakastasi paremmin ja saada viestisi tehokkaammin läpi? Haluatko tarjota lisäpalveluita asiakaslähtoisesti ja ymmärtää asiakkaan tilannetta paremmin? Kohtaatko joskus haastavia asiakastilanteita? Palveletko asiakkaita mahdollisesti eri kanavissa hektisessäkin ympäristössä?
Valmennus on tarkoitettu sinulle asiakastyötä tekevä, joka haluat kehittää asiakaskohtaamiesi laatua ja myynnillisyyttä.
Valmennusohjelman jälkeen
- Sinulla on työkalut erilaisten asiakastilanteiden toteuttamiseen asiakaslähtöisesti ja myynnillisesti
- Osaat kommunikoida selkeästi ja asiakaskeskeisesti eri kanavissa
- Osaat kohdata erilaisia persoonallisuustyyppejä ja mukauttaa omaa toimintaasi
Hybridivalmennusohjelmaan kuuluu tunnin kick-off-webinaari (klo 9-10), digitaalinen oppimispolku ja yksi valmennuspäivä (klo 9-17). Sisältökuvauksen näet oheisesta esitteestä.
Lataa esite
Räätälöity ratkaisu
Etkö löytänyt sopivaan valmennusta? Ota yhteyttä, niin suunnitellaan yhdessä sopiva ratkaisu.
Lue lisääKysy lisätietoja tai ilmoittaudu valmennukseen
Valitse valmennuksen aloituspäivä
Ajankohta | Sijainti | Valmentaja | Hinta | Määrä |
---|---|---|---|---|
Ajankohta
Alkaa: Päättyy: |
Sijainti | Valmentaja |
Hinta
€ (+ ALV) |
Määrä
|
Räätälöity ratkaisu
Etkö löytänyt sopivaan valmennusta? Ota yhteyttä, niin suunnitellaan yhdessä sopiva ratkaisu.
Lue lisää