Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen (100)

Tietoa valmennuksesta

Kaipaatko taitoja arvioida, suunnitella ja kehittää organisaatiosi toimintaa ja ihmisten työskentelyä ja kehittymistä? Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen -valmennusohjelma on suunniteltu myynti-, markkinointi- ja tuoteryhmäpäälliköille ja -johtajille, joiden tehtäviin kuuluu organisaation toiminnan suunnittelu ja kehittäminen. Saat toimivan paketin työvälineitä ja menetelmiä omaan johtamistyöhösi.

Räätälöidyt ratkaisut

Etkö löytänyt etsimääsi? Ota yhteyttä, niin tehdään sinulle räätälöity ratkaisu!

Lue lisää

Myynti ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen | Mercurin valmennuksen esittely

Menestyjiä ovat ne myynti- ja asiantuntijaorganisaatiot, jotka pystyvät nopeasti sopeutumaan uuteen toimintaympäristöön, kokeilemaan ja oppimaan. Myynti- ja markkinointijohto on vastuussa siitä, miten asiakkaille luodaan todellista ja mitattavaa arvoa. Oheisella videolla taustoja Mercurin valmennuksesta Myynti- ja palveluorganisaation johdolle.

Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen -valmennuksen sisältö

Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen -valmennus on kaksivaiheinen (2 + 2 päivää), ja lisäksi Mercuri Online -verkkokirjasto on käytössäsi 9 kk. Valmennuspäivien välillä laadit kehittämissuunnitelman omalle vastuualueellesi – ohjelman aikana saat keinoja ja työkaluja tämän kehittämissuunnitelman viemiseksi myös oikeasti käytäntöön.

Johtamisen ja kehittämisen lähtökohdat

  • myyntiorganisaation merkitys yrityksen tuloksen kannalta
  • myynnin johtaja ihmisten ja asioiden johtajana

Markkinoilla menestyminen

  • markkinoiden kehitystrendien tiedostaminen
  • muutostrendien vaikutusten huomioiminen omassa organisaatiossa
  • organisaation toiminnan suunnittelu pidemmällä ja lyhyemmällä tähtäimellä
  • yrityksen tavoitteet, linjanvedot ja työskentelyperiaatteet

Tavoitteisiin pääsemisen edellyttämän työpanoksen, pätevyyksien ja resurssien arviointi

  • asiakasyhteistyöprosessi ja sen vaiheistus
  • myyjien työskentelyn ja ajankäytön arviointi
  • asiakaskunnan arviointi
  • keskittyminen oleelliseen

Asiakaspalvelun arviointi

  • palvelun merkitys yrityksen kilpailukeinona
  • asiakkaiden odotukset hyvältä palvelulta
  • oikea asenne ja asiakaslähtöisyys

Myynti- ja palveluhenkilöstön järjestelmällinen kehittäminen

  • kehittämisen haasteet
  • johdon rooli ja kehittämisen keinot

Strategiset muutokset ja niiden vieminen käytäntöön

  • johtaminen muutoksessa

Asenteisiin ja motivaatioon vaikuttaminen

  • psyykkisen toimintakyky ja sen ylläpitäminen
  • työskentely paineen alaisena
  • johdon rooli ja keinot henkilöstön sitouttamisessa ja motivoinnissa

Henkilöjohtamisen arviointi ja kehittäminen

  • johtamisen tarve eri tehtävissä ja tilanteissa
  • oma johtamistyylini
  • päätökset oman johtamisen tehostamiseksi

Johtajan vuorovaikutus

  • yrityksen tavoitteiden ja linjanvetojen viestittäminen henkilöstölle
  • henkilökohtaisen viestinnän korostuva merkitys
  • palautteen antaminen ja vastaanottaminen
  • kokoukset ja kehityskeskustelut johtamisen välineinä

Suosittelemamme online-materiaalit

Englanninkieliset

  1. Mikä on yrityksen strategia?
  2. Viitekehys strategisen projektin laadintaan
  3. SWOT-analyysin laatiminen

Valmennus sisältää 9 kk Mercuri Online -verkkokirjaston rajattoman käytön

Lue lisää

Pyydä tarjous tai varaa valmennus

Valitse valmennuksen aloituspäivä

Ajankohta Sijainti Valmentaja Hinta Määrä
Ajankohta Alkaa:
Päättyy:
Sijainti Valmentaja Hinta (+ ALV) Määrä
Räätälöidyt ratkaisut

Etkö löytänyt etsimääsi? Ota yhteyttä, niin tehdään sinulle räätälöity ratkaisu!

Lue lisää

Rekisteröidy

€3,600.00

Voit maksaa vain laskulla. Lasku ja varausvahvistus lähetetään sähköpostiisi varauksen vahvistuttua.

Pyydä tarjous