Tietoa valmennuksesta
Myyntityylillä on väliä! Tutkimustemme mukaan parhaiten menestyvissä yrityksissä korostuvat myyjien assertiivisuus ja proaktiivisuus. Assertiivinen eli näkemyksellinen myynti sopii parhaiten silloin, kun vastassa ja haasteena on asiakkaan ostovastustus. Assertiivinen myynti -valmennus on suunniteltu myyjille, jotka avaavat uusia asiakkuuksia sekä myyjille, jotka haluavat merkittävästi kasvattaa myyntiään nykyisissä asiakkuuksissa.
Erilaiset myyntitilanteet vaativat erilaisen lähestymistavan ja näkemyksiä, joilla pystytään herättämään asiakas. Mercurin Myyntityyli -valmennuksissa kokeneet myyjät paneutuvat erilaisten myyntitilanteiden arviointiin ja tunnistamiseen sekä siihen, miten oma ja yrityksen myyntiprosessi ja lähestymistapa ovat erilaisia eri tilanteissa.
Lue lisää valmennusmateriaalista
Räätälöidyt ratkaisut
Etkö löytänyt etsimääsi? Ota yhteyttä, niin tehdään sinulle räätälöity ratkaisu!
Lue lisääAssertiivinen myynti | Mercurin myyntivalmennuksen esittely
Osaatko voittaa asiakkaan ostovastustuksen? Aloita voittajana ja ota ohjat asiakastilanteessa näkemyksellänne. Valmentajamme Vesa Hilevaara kertoo videolla tarkemmin Assertiivisen myyntityylin valmennuksesta.
Assertiivinen myynti -valmennuksen sisältö
Löydä uusia toimintatapoja, joiden avulla voitat asiakkaan ostovastuksen perustellun näkemyksen avulla! Valmennuspäivillä työskentelemme tiiviisti assertiivisen myyntityön parissa (alustuksia ja keskustelua, henkilökohtaisia tehtäviä ja ryhmätöitä, tilanneharjoituksia ja oman työn analyyseja), ja lisäksi käytössäsi on Mercuri Online -verkkokirjasto 6 kk ajan.
Muutokset asiakkaiden päätöksenteossa ja ostotottumuksissa – Myynnin murros
Assertiivisella myynnillä parempia myyntituloksia
- aloita voittajana ja ota ohjat asiakastilanteessa
- näkemysten esittäminen päättäjille
- millä keinoin kasvatat asiakkaan kiinnostusta tuotteitasi, ideoitasi tai ratkaisujasi kohtaan näkemysten avulla
Assertiivinen myyntiprosessi
- huomion herättäminen ja ongelman määrittely
- ratkaisun esittely ja asiakkaan vakuuttaminen yksityiskohtaisilla myyntiargumenteilla
- ostovastustuksen käsittely ja asiakkaan sitouttaminen
Ostovastustuksen käsittely assertiivisessa myynnissä
- voita asiakas puolellesi
- herätä ainutlaatuisella ratkaisullasi asiakkaan kiinnostus
Myyjän assertiivisuus päätöstilanteessa
- vakuuta asiakas ratkaisullasi
- helpota asiakkaan ostopäätöstä
Myyjän karisma ja sen vahvistaminen
- itsetunnon ja itsevarmuuden vahvistaminen
- johdonmukaisuus ja määrätietoisuus
- myyjä muiden innostajana
Oman assertiivisen myyntityöskentelyn vahvistaminen
- saat työvälineitä ja uskallusta kohdata vaikeat asiakastilanteet entistä rohkeammin
- joudut tietoisesti arvioimaan omia asiakastilanteitasi ja päättämään myyntityylisi
Muutos tekemiseen
Suosittelemamme online-materiaalit
Suomenkieliset
- Myyntityylit
Valmennus sisältää 6 kk Mercuri Online -verkkokirjaston rajattoman käytön
Pyydä tarjous tai varaa valmennus
Valitse valmennuksen aloituspäivä
Ajankohta | Sijainti | Valmentaja | Hinta | Määrä |
---|---|---|---|---|
Ajankohta
Alkaa: Päättyy: |
Sijainti | Valmentaja |
Hinta
€ (+ ALV) |
Määrä
|
Räätälöidyt ratkaisut
Etkö löytänyt etsimääsi? Ota yhteyttä, niin tehdään sinulle räätälöity ratkaisu!
Lue lisää