Tietoa valmennuksesta
Asiakkuuden johtaminen on oma taitolajinsa. Parhaimmillaan isojen asiakkuuksien kautta liikkuu erittäin suuri määrä liikevaihtoa. Asiakkuuden johtaminen on kuin yrityksen pyörittämistä, mutta ilman esimiesvaltaa. Asiakkuuden johtajan on hallittava sekä asiakkaan että oman organisaation laajat verkostot. Miten johtaa ja kehittää asiakasvuorovaikutusta pitkäjänteisesti ja tuloksellisesti?
Asiakkuuden johtaminen -ohjelma on suunniteltu yritysten merkittävimmistä asiakassuhteista vastaaville kokeneille myynnin ammattilaisille. Kehittämisohjelma valmentaa asiakastyöskentelyn ammattilaisesta asiakassuhteen johtajan, joka kykenee luomaan, kehittämään ja ylläpitämään pitkäjänteistä yhteistyökumppanuutta asiakkaan kanssa, rakentavasti ja määrätietoisesti.
VALMENNUKSEN ALOITUS HELMIKUU 2024
Kick-off webinaari 26.2.2024 klo 9-10
Valmennuspäivät
12.3.2024 klo 9-17
16.4.2024 klo 9-17
14.5.2024 klo 9-17
Lisätietoja:
Susanna Raanti
Sales Manager, Avoimet valmennukset
p. +358 40 195 4970
Lisää tietoa valmennuksesta saat lisäämällä yhteystietosi alle.
Räätälöidyt ratkaisut
Etkö löytänyt etsimääsi? Ota yhteyttä, niin tehdään sinulle räätälöity ratkaisu!
Lue lisääAsiakkuuden johtaminen -valmennuksen sisältö
Löydä käytännön keinoja, joiden avulla rakennat tuloksellista yhteistyötä merkittävissä asiakkuuksissa ja kehityt asiakasvuorovaikutuksen johtajana!
Hybridivalmennusohjelmaan kuuluu tunnin kick-off-webinaari (klo 9-10), digitaalinen oppimispolku ja kolme valmennuspäivää (klo 9-17)
Ohjelma sisältää valmennuspäiviä tukevia toimenpiteitä, joiden avulla varmistat ohjelmassa käsiteltävien asioiden sovellettavuuden omaan työhösi.
Kysy lisätietoja tai ilmoittaudu valmennukseen
Valitse valmennuksen aloituspäivä
Ajankohta | Sijainti | Valmentaja | Hinta | Määrä |
---|---|---|---|---|
Ajankohta
Alkaa: Päättyy: |
Sijainti | Valmentaja |
Hinta
€ (+ ALV) |
Määrä
|
Räätälöidyt ratkaisut
Etkö löytänyt etsimääsi? Ota yhteyttä, niin tehdään sinulle räätälöity ratkaisu!
Lue lisää