
Lataa raportti: The Future State of Sales Skills
Miten yritykset vastaavat nopean kehityksen aiheuttamaan osaajapulaan ja kohtaanto-ongelmaan? Tutkimusten mukaan tämä on yhä vaikeampaa, eikä vähiten siksi, että monet
Miten yritykset vastaavat nopean kehityksen aiheuttamaan osaajapulaan ja kohtaanto-ongelmaan? Tutkimusten mukaan tämä on yhä vaikeampaa, eikä vähiten siksi, että monet
Part of our series of best practices in how to win, grow and manage clients the financial & professional services
Part of our series of best practices in how to win, grow and manage clients the financial & professional services
Mercuri International’s global practice leader within technology, Dave Cusdin, explains the key drivers within the technology sector and what Mercuri
Part of our series of best practices in how to win, grow and manage clients the financial & professional services
Part of our series of best practices in how to win, grow and manage clients the financial & professional services
Asiakas ja hänen tiukentunut kukkaronsa näyttävät kietoneen kuristavan otteen B2B-asiakkaiden myynti- ja ostoprosesseihin, mutta missä ostamisen kriteerit ja asiakastarpeet oikeasti
Joukkueurheilussa on äärimmäisen tärkeää luottaa laadittuun pelisysteemiin ja pelata sen mukaan. Toimiva pelisysteemi ei tee vielä voittavaa joukkuetta, vaan toimivaan
Tässä vielä haasteeni ja terveiseni kaikille suomalaisille rekrytointifirmoille ja head huntereille: Olen kuullut monelta taholta, että yli 40-vuotiaita rekrytoidaan enää
Mikä on, ettei myyntiin osata suhtautua? Tuntuuko joskus siltä, että firman omat sisäiset asiat tuntuvat tärkeämmiltä kuin asiakkaisiin suunnattu työ?