Meiltä saat apua analysoinnin jokaiseen elintärkeään vaiheeseen:
Tarkoituksenmukaisen analyysin suunnittelu ja toteutus
- Myynnin, johtamisen ja henkilöstön kehittäjinä osaamme auttaa sinua suunnittelemaan analyysin, joka on tarkoituksenmukainen juuri sinun yrityksellesi.
- Johtamisen ja kehittämisen ammattilaisina toteutamme projektin jämäkästi ja aikataulussa alusta loppuun.
Johtopäätökset ja toimenpidesuositukset
- Teemme analyysin pohjalta ammattimaiset johtopäätökset ja toimenpidesuositukset, jotka ovat vietävissä käytäntöön ja joilla on vaikutusta.
Muutoksen aikaansaaminen
- Toimimme tarvittaessa kumppaninasi tarvittavien muutosten toteuttamisessa sekä toimintatapojen ja osaamisen kehittämisessä.
Toteutamme räätälöityjä analyysejä ja tutkimuksia seuraavissa osa-alueissa:
- Myynnin auditointi (lue lisää täältä)
- Myynnin tilannekuva: Myynnin toimintamallista kilpailuetu
- Myynnin, asiakastyön ja johtamisen kompetenssianalyysit
- Digital Joint Visits: Asiakastapaamisten ja –kohtaamisten tehokkuuden mittaus
- Yhteiskäynnit: Asiakastyön tehokkuuden arviointi konsultin kanssa ja palaute
- Asiakaskyselyt ja -haastattelut
- Henkilöstökyselyt
- Johtajuusarvioinnit (mm. 360-arviot)
- Myyntitoiminnan mittaukset
- Myyntityylien arvioinnit: miten myyntitapamme vastaa asiakkaan ostamisen muutokseen
- Vuorovaikutus- ja käyttäytymisprofiilit (mm. Extended DISC ja Peili)
- Pulssimittaukset, esim.:
- Kehityksen vaikuttavuus
- Kehityskeskustelujen vaikuttavuus
- Organisaatiomuutoksen toimivuus, johtoryhmätyöskentelyn & projektityöskentelyn mittaukset
- Valmennuksen vaikuttavuus
- Asiakaskohtaamisen toimivuus
- Palaverien toimivuus jne.
Kerromme mielellämme lisää, kuinka erilaisia arviointeja ja mittauksia voidaan hyödyntää juuri teidän organisaation ja toiminnan kehittämisen tarpeisiin! Ota yhteyttä!