B2B-myyjä! Kun asiakkaan ostoprosessi on jo käynnissä – oletko mukana tässä matkassa?
Ostaminen on muuttunut. Kyllä. Mutta onko myyjä muuttanut, ja miten, omaa toimintaansa?
Tämän päivän näkemyksen mukaan vähintään puolet (tutkimuksesta / lähteestä riippuen jopa valtaosa) B2B-ostoprosesseista on tehty, ennen kuin asiakas on yhteydessä myyjään. Miten siis olla ja päästä ”top of mind” – eli päästä mukaan tälle alkumatkalle. Ja erityisesti uusasiakastyöskentelyssä.
Onko B2B-myyjä oikeasti mukana asiakkaan ostopolulla? Mikä on suomalaisen B2B-myyntiskenen tilanne uusasiakashankinnan suhteen juuri nyt? Tästä asiasta haluamme ottaa selvää pintaa syvemmältä.
Kysely on osa opiskelija Pekka Pirilän liiketalouden opinnäytetyötä Laurea-ammattikorkeakouluun, ja se tehdään Mercuri International Oy:n toimeksiannosta. Anna arvokas panoksesi ja vastaa ”Uusasiakashankinta tämän päivän B2B-myyjän työssä” -kyselyyn. Vastanneiden kesken arvomme kaksi paikkaa B2B Social Selling -valmennukseen elokuussa 2018.
Lisätietoja: Uusasiakashankinta tämän päivän B2B-myyjän työssä
- Tässä selvityksessä tarkastellaan myyjän omaa toimintaa, verkostoja ja myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä uusasiakashankinnan näkökulmasta.
- Vastaaminen vie aikaasi noin 15 minuuttia. Vastaathan kyselyyn viimeistään 25.3.2018.
- Kaikki vastaukset käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti, eikä yksittäisen vastaajan tietoja voida tunnistaa missään kohdin.
- Kyselyn lopussa on linkki B2B Social Selling -valmennuksen arvontaan. Osallistuaksesi arvontaan tarvitsemme nimen ja sähköpostin, mutta niitä ei käytetä vastausten analysointiin millään tavalla. Otamme yhteyttä arvonnan voittajiin henkilökohtaisesti.
Vastaa tästä kyselyyn, kysely on auki 25.3.2018 saakka: Avaa kysely!