Halusimme kehittää myyntikenttämme (kenttä- ja KAM-myyntitiimit) osaamista näkemyksellisessä myynnissä. Tavoitteena oli, että myynti valmistautuisi tapaamisiin kategoriakasvun kautta ja pystyisi niillä perusteilla onnistumaan myyntityössä. Tätä lähdimme ratkaisemaan yhdessä Mercuri Internationalin kanssa Assertiivinen myynti -valmennuksen avulla.
Valmennuksen lopputuloksena saimme paremmat sisäänmyyntisivut, joissa huomio on kategorian kasvun argumenteissa. Lisäksi myyntikenttämme osaa valmistautua paremmin asiakastapaamisiin.
Mercurin valmennus oli erittäin asiantuntevasti, kannustavasti ja haastavasti vedetty koulutustilaisuus. Konsultilla oli hyvä ymmärrys markkinastamme, toimintamalleistamme ja haasteistamme sekä hyvä kosketus nykypäivään kaupan haasteiden ja onnistumisien suhteen. Voimme lämpimästi suositella Mercuri Internationalia yhteistyökumppaniksi vastaavanlaisiin projekteihin.
Maria Estlander