Mercuri Research on osa Mercuri Internationalia. Tutkimalla B2B-myynnin trendejä ja ilmiöitä autamme johtajia ja yrityksiä luomaan kestävää orgaanista kasvua. Vuodesta 2000 lähtien Mercuri Research on toiminut vahvana moottorina kehittämässä liiketoiminnan huippuosaamista yhteistyössä johtavien kansainvälisten yritysten kanssa.
- Tutkimme uusia ilmiöitä B2B-myynnissä ja -markkinoinnissa, ja jaamme näkemyksiämme yhteisömme jäsenille eri muodoissa.
- Meillä on intohimoinen suhde B2B-myyntiin ja -markkinointiin, ja jaamme mielellämme asiakasyhteistyön ja tutkimusprojektien kautta tekemiämme havaintoja. Tutkimme jatkuvasti uusia B2B-myynnin ja -markkinoinnin ilmiöitä itsenäisesti ja yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa.

Näkemyksiä
Digitalisaatio, verkkokauppa, uudenlaiset ostotavat. Tässä vain muutamia esimerkkejä B2B-myynnin ja -markkinoinnin eri alueista, joita olemme tutkineet viime vuosina. Täältä voit lukea lisää myynnin trendeistä ja tutkimustuloksista.

Mercuri Research Global
Tutkimme ja analysoimme myyntialaa sekä uusimpia myyntitrendejä globaalisti ja autamme johtajia ja yrityksiä luomaan kestävää orgaanista kasvua.
Lue lisää
t
Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä!