Tietoa meistä

Mercuri International


Mercuri International auttaa vuosittain yrityksiä yli 50 maassa saavuttamaan myynnin huippuosaamisen.
Palvelemme asiakkaitamme paikallisesti ja maailmanlaajuisesti räätälöidyillä ratkaisuilla ja henkilökohtaisilla
myynnin valmennuksilla. Kasvatamme asiakkaidemme tulosta ja osaamista tarjoamalla työkaluja ja
prosesseja erilaisiin myynnin kehitystarpeisiin.

Missiomme

Vahvistamme ja kehitämme organisaatioiden myyntisuoritusta sekä globaalisti että paikallisesti vahvan asiantuntemuksen ja räätälöityjen ratkaisujen avulla.

Visiomme

Johtavana globaalina asiantuntijana mahdollistamme organisaatioille ja osaajille myyntitaitojen huippuosaamisen.

Arvomme


Kansainvälisenä yrityksenä kohtaamme erilaisia kulttuureja ja työskentelemme monenlaisten yritysten kanssa. Siksi uskomme yhteiseen toimintatapaamme sisäisessä yhteistyössämme, kaikissa asiakaskohtaamisissamme ja omistajiemme kanssa. REACH -arvomme ohjaavat kaikkea tekemistämme:

Result Oriented – Excellence in sales – Ability to change – Collaboration – Honesty and Integrity

Mercurin historiaa


Kun Mercuri International aloitti toimintansa 1960-luvulla, totesi perustajamme Curt Abrahamsson: ”Palvelujemme tavoitteena tulisi ennen kaikkea olla konkreettisten tulosten tuottaminen asiakkaalle.” Kaikessa, mitä olemme siitä lähtien tehneet, sovellamme tätä yksinkertaista myynnin mantraa – asiakas ensin.

Vaikka olemme ylpeitä meidän pitkästä historiasta, keskitymme aina tulevaisuuteen – kuten siihen, miten voimme ainutlaatuisen myyntikoulutuksen, konsultoinnin ja tutkimuksen avulla auttaa asiakkaitamme ratkaisemaan haasteitaan ja pääsemään hyviin myyntituloksiin. Nyt ja tulevaisuudessa.

Myyntikoulutuksen tarjoajia on monia, mutta me Mercurilla tiedämme, että myynnin huippuosaaminen voidaan saavuttaa ainoastaan inspiroimalla ja investoimalla myyntitiimin menestykseen ja tekemällä yhdessä jatkuvasti tiivistä yhteistyötä, jotta koulutuksesta saadut opit saadaan siirrettyä suoraan myyntityöhön.

Kyse on paljon muustakin kuin vain koulutuksen tarjoamisesta asiakkaillemme. Laajan, jatkuvan tutkimustyön ansiosta innovoimme asiakaskohtaisia ja merkityksellisiä koulutusohjelmia ja toteutusmenetelmiä, ja työskentelemme tiiviisti yhdessä asiakkaiden kanssa varmistaaksemme, että opitut taidot sovelletaan parhaalla mahdollisella tavalla reaalimaailmassa. Myynnissä todellinen innovaatio on muutakin kuin teknologiaa. Kyse on teknologian käyttämisestä älykkäämmin ja kestävämmin ja sen avulla edelleen sitouttaa, innostaa ja kouluttaa osallistujia. Yhdistämällä globaalin ulottuvuuden paikalliseen asiantuntemukseen voimme tarjota asiakkaillemme parhaita myyntitekniikoita, jotta he voivat kehittää henkilöstöään ja vahvistaa liiketoimintaansa.

Our History


When Swedish industrialist Curt Abrahamsson founded Mercuri International in the 1960s, he was motivated by a strong drive to empower organisations in making their strategy happen. The company started out of an association with Heinz Goldman of the Goldman Institute. The success of Mercuri International’s result focused methods turned this initially Scandinavian sales training company into the global player it is today.

Mercuri International’s success is a direct result of the work of our handpicked experts alongside with strong values and mission.

Our achievements go side-by-side with those made by our clients. That is what makes us a leading player globally and locally.

Mercuri has been owned by Bure Equity, a Swedish investment company, since 1997. Through organic growth and acquisitions Mercuri Group has established itself as the leading Sales Consulting and Result Improvement company in the world.

Mercurista

Mercuri International Management Team

Lue lisää

Board of Directors

Lue lisää

Meille töihin

Lue lisää