Asiakkaan hoitamisesta asiakkuuden kehittäjäksi

Avainasiakastyö kehittyy — pysytkö mukana?

Asiakkuusvastaavan haasteet

Myynnin maailma ja merkittävien asiakkuuksien johtaminen on muuttunut nopeasti sekä digitaalisen kehityksen että hybridityöskentelyn takia. Avainasiakkaasi ovat yrityksesi tärkeimpiä menestystekijöitä. Miten viet asiakkuutesi yhdessä asiakkaan kanssa seuraavalle tasolle?

Ota yhteyttä

8 vaihetta menestykseen asiakkuuden kehittämisessä

Lataa vinkkilistamme, niin saat lisää neuvoja ja vinkkejä siihen, miten voit valmistella tiimisi vastaamaan avainasiakkuuksien hallinnan ainutlaatuisiin haasteisiin joustavasti ja modulaarisesti.

Lataa KAM-vinkkilista

Asiakkuuksien seuraava taso — mikä tekee asiakkaasta avainasiakkaan?

Mikä erottaa asiakkuusjohtajan muista myyntirooleista? Blogikirjoituksessamme kerromme lyhyesti yleisistä eroista ja siitä, miten erityistaitojen kehittäminen voi olla avain menestykseen.

Lue blogi

Asiakkuuden johtamisen maailma lukuina

Lataa esitteemme, jossa kerromme yllättäviä faktoja ja lukuja avainasiakkuuksien maailmasta. Mitä asiakkuuden solmiminen edellyttää? Onko aikainvestointi odottamisen arvoista?

Lataa infograafi

Inhimillinen tekijä — lataa opas

Miten pidät huolta asiakkaistasi henkilökohtaisesti etätyön maailmassa? Tutustumme yksityiskohtaisesti teknologian rooliin avainasiakassuhteiden luomisessa ja kerromme, kuinka saada asiakkaat tuntemaan, että heitä arvostetaan yksilöinä. Lataa oppaamme ja lue lisää.

Lataa opas

Mercuri International ja asiakkuuksien johtaminen − tärkeintä on ”miten”

Useimmat yritykset ymmärtävät KAM-ohjelman tarpeellisuuden, mutta kaikkein tärkeintä on tietää, miten sitä sovelletaan käytännössä. Mercuri International keskittyy KAM-strategiasi toteuttamiseen käytännössä ja saa sen tuottamaan mitattavissa olevia tuloksia.

Maailmanlaajuinen verkosto ja paikallinen asiantuntijuus

Mercuri Internationalin maailmanlaajuisen verkoston, paikallisten asiantuntijoiden ja vankan kokemuksemme ansiosta meillä on kaikki tarvittava osaaminen, jolla voimme muuttaa KAM-valmennuksesta saamasi opit konkreettiseksi myyntimenestykseksi.

Jatkuva kehitys

Ainutlaatuinen oppimispolkumme keskittyy jatkuvaan oppimiseen. Meillä on kaikki tarvittavat tiedot, taidot ja ajattelutapa, jotka auttavat teitä toteuttamaan myyntistrategiaanne ja saamaan taattua tuottoa.

Oppimisen hybridimalli

Innovatiiviset valmennusmenetelmät, jotka toteutetaan sekä digitaalisesti että kasvokkain, keskittyvät myyntitiimiesi oppimiseen.

Tunnemme avainasiakkuuksiin liittyvät haasteet

Koska ymmärrämme asiat asiakkuusvastaavien näkökulmasta, voimme keskittyä koulutuksissamme nykyajan myynnin haasteisiin.

Asiakkuuksien kehittäminen

Ovatko asiakastyötä tekevät myyjät asiakkuuden hoitajia vai asiakkuuden kehittäjiä? Jätä yhteystietosi, niin kerromme mielellämme lisää asiakkuuden johtamiseen ja kehittämiseen liittyvistä ratkaisuistamme.