TUOTTEEN JA HINNAN MYYNNISTÄ ARVON MYYNNIKSI

Arvopohjaisessa myynnissä on kyse asiakkaan tarpeiden ymmärtämisestä, täydellisen ratkaisun kehittämisestä — ja vasta sitten sen näyttämisestä. Kyse on arvon, ei hinnan, perusteella tapahtuvasta myynnistä, joka antaa sinulle etulyöntiaseman yhä tiukemmin kilpailluilla markkinoilla.

Ota yhteyttä

Arvonmyynnin asiakasarvon tarkistuslista

Arvopohjaisessa myynnissä voi olla vaikea tietää, mistä tulisi aloittaa. Lataa tarkistuslista: Miten tuotat todellisen asiakasarvon?

Lataa tarkistuslista

Tutustu e-kirjaan: Mitä arvo tarkoittaa?

Miten asiakas kokee arvon? On aika tarkastella uudelleen tapaa, jolla me myymme.

lataa e-kirja
ARVONMYYNTI

Muuta tapaasi myydä

Pelkkä hyvä tuote ei enää riitä - asiakkaat odottavat ratkaisuja liiketoimintansa haasteisiin. Mercuri Internationalin Jenny Rahm kertoo, miten arvoperusteinen myynti voi auttaa myyntitiimiä pysymään kilpailukykyisenä ja merkityksellisenä yhä vaativammilla markkinoilla.

Tarvitsetko konsultaatiota?

Mitä etuja arvonmyynti tuo?

Siirtyminen tuotekeskeisestä myyntimallista asiakaskeskeiseen myyntimalliin tuo useita etuja sekä lyhyen aikavälin tulonmuodostuksen että pitkän aikavälin kasvun kannalta.

ARVOSSA EI OLE KYSE HINNASTA. KYSE ON YMMÄRRYKSESTÄ.

Arvopohjainen myynti on muuttumassa ja meidän on entistä enemmän asetuttava asiakkaan asemaan. Mitä asiakas todella tarvitsee tai haluaa? Mitä arvo merkitsee? Miten arvonmyynnin parempi ymmärtäminen voi auttaa meitä saamaan asiakkaaseen paremman yhteyden?

Ota yhteyttä niin jutellaan lisää

Konversiolukujen kasvu

Kun ymmärrät asiakkaasi tarpeet, on paljon helpompi siirtyä kohti myynnin klousaamista.

Lue lisää

Myy korkeampaan hintaan

Tuotteen kokonaisarvon osoittaminen antaa sinulle mahdollisuuden asettaa tuotteelle korkeamman hinnan sen sijaan, että joudut kilpailemaan hinnasta / myydä halvemmalla.

Lue lisää

Rakenna pitkäaikaisia suhteita

Asiakkaan tunteminen on avain merkityksellisten suhteiden kehittämiseen ja pitkän aikavälin menestyksen perusta.

Lue lisää

ABB Case Study

ABB on vain yksi monista yrityksistä, jotka ovat löytäneet Mercuri Internationalin VBS-koulutuksen myötä mitattavia parannuksia myyntiin. Näin ABB EL Akatemiassa käytettiin arvoperusteista lähestymistapaa osana myynnin kokonaisvaltaista muutosprosessia.

Lue case study
ALOITA TÄSTÄ

Mercurin arvonmyynti

Haluatko nopean yleiskatsauksen siitä, miten me sovellamme arvoperusteista myyntikoulutusta? Koulutus voidaan toteuttaa joko suuremmalle osallistujamäärälle räätälöitynä — tai vaihtoehtoisesti yksittäinen henkilö voi osallistua itselleen sopivaan henkilökohtaiseen valmennukseen.

Lue lisää henkilökohtaisesta valmennuksesta

Arvonmyynti lukujen valossa

Miksi arvoperusteinen myynti on niin tärkeää liiketoiminnan pitkän aikavälin kasvun rakentamisessa? Katso infografiikka ja ota selvää.

Tutustu infograafiin
On aika ryhtyä myymään arvoa

Miksi valita Mercuri kumppaniksi?

Mercuri International on myynnin asiantuntija, joka varmistaa myynnin erinomaisuuden kehittämällä ihmisiä ja myyntiprosesseja. Tarjoamme asiakkaillemme räätälöityjä ratkaisuja tulosten kasvattamiseksi ja erinomaisen myynnin saavuttamiseksi.

Mercurin arvonmyyntivalmennus

TARPEISTASI RIIPPUMATTA

Olipa yrityksesi koko mikä tahansa ja olitpa missä tahansa myynnin kehittämisen vaiheessa, Mercuri Internationalilla on juuri sinulle sopiva ratkaisu.

Kokeneet ja testatut valmennusratkaisumme ovat täydellinen lähtökohta monenlaisille asiakastarpeille.

Lue lisää
  • Helppokäyttöisyys
  • Tehokas tiimin täydennyskoulutus
  • Ainutlaatuinen ja monipuolinen oppimissisältö

Tarvitsetko kaikkiin tarpeisiisi räätälöidyn valmennuspaketin? Voimme tarjota asiakasratkaisuja, jotka on rakennettu juuri sinun lähtökohtasi mukaan.

Lue lisää
  • Based on your needs
  • Flexible
  • Customized content & scenarios

Etkö ole varma, mistä lähteä liikkeelle? Konsulttimme tuovat laajan kokemuksensa ja asiantuntemuksensa avuksesi.

Learn more
  • Sales & change management
  • Sales processes
  • Sales strategies

Kattava opas arvonmyyntiin

Olemme koonneet yhteen erilaisia työkaluja, jotka on suunniteltu auttamaan sinua ymmärtämään ja hyödyntämään arvoperusteista myyntiä parhaalla mahdollisella tavalla.

Miksi arvonmyynti on niin tärkeää?

Miksi arvonmyynti on niin tärkeää myynnin uudistamisessa? Tutkimme kehityssuuntia kohti asiakaskeskeistä liiketoimintamallia.

Lue lisää

Mikä on myynnin tärkein trendi? Tutkimme "arvon" muuttuvaa luonnetta

"Asiakasarvolähtöisyys" on tämän hetken huipputrendi - tutkimme arvon muuttuvaa luonnetta ja sen vaikutuksia myyntiin.

Lue lisää

Mitä on arvon luominen myynnissä?

Mitä tarkoitamme "arvonluonnilla" myynnissä? Tarkastelemme, miten tuoteasiantuntijasta voidaan siirtyä asiakastuntijaksi.

Lue lisää

Jutellaan lisää!

Mikä on suurin yksittäinen haaste, kun yrität vakuuttaa asiakkaillesi, mikä tuotteesi tai palvelusi todellinen arvo on? Tämän tiedon avulla voimme auttaa sinua valmistautumaan paremmin arvoon perustuvaan myyntiin jatkossa.