ASIAKKUUSPÄÄLLIKÖN UUDET HAASTEET
Myynnin maailma ja avainasiakkuuksien hallinta on viime aikoina muuttunut nopeasti sekä digitaalisen kehityksen että työskentelytapoja ja -paikkoja koskevien muutosten takia. Avainasiakkaasi ovat yrityksesi tärkeimpiä menestystekijöitä. Miten siis pidät heistä huolta henkilökohtaisesti alati digitaalisemmaksi ja etätyöpainotteisemmaksi muuttuvassa maailmassa?
ASIAKKUUKSIEN SEURAAVA TASO
Mikä tekee asiakkaasta avainasiakkaan? Mikä erottaa asiakkuuspäällikön muista myyntirooleista? Blogikirjoituksessamme kerromme lyhyesti yleisistä eroista ja siitä, miten erityistaitojen kehittäminen voi olla avain menestykseen.

8 VAIHETTA KAM-MENESTYKSEEN
Lataa vinkkilistamme, niin saat lisää neuvoja ja vinkkejä siihen, miten voit valmistella tiimisi vastaamaan avainasiakkuuksien hallinnan ainutlaatuisiin haasteisiin joustavasti ja modulaarisesti.
LATAA KAM-VINKKILISTA
KAM LUKUINA
Lataa esitteemme, jossa kerromme yllättäviä faktoja ja lukuja avainasiakkuuksien maailmasta. Kuinka kauan asiakaspäälliköltä ja KAM-asiakkuuspäälliköltä vie asiakkuuden saaminen? Ja onko se odottamisen arvoista?
LATAA INFOGRAAFI
INHIMILLINEN TEKIJÄ
Miten pidät huolta asiakkaistasi henkilökohtaisesti etätyön maailmassa? Tutustumme yksityiskohtaisesti teknologian rooliin avainasiakassuhteiden luomisessa ja kerromme, kuinka saada asiakkaat tuntemaan, että heitä arvostetaan yksilöinä. Lataa oppaamme ja lue lisää.
LATAA KAM E-OPASMERCURI INTERNATIONAL JA KAM − TÄRKEINTÄ ON ”MITEN”
Useimmat yritykset ymmärtävät KAM-ohjelman tarpeellisuuden, mutta kaikkein tärkeintä on tietää, miten sitä sovelletaan käytännössä. Mercuri International keskittyy KAM-strategiasi toteuttamiseen käytännössä ja saa sen tuottamaan mitattavissa olevia tuloksia.
Maailmanlaajuinen verkosto ja paikallinen asiantuntijuus
Mercuri Internationalin maailmanlaajuisen verkoston, paikallisten asiantuntijoiden ja vankan kokemuksemme ansiosta meillä on kaikki tarvittava osaaminen, jolla voimme muuttaa KAM-valmennuksesta saamasi opit konkreettiseksi myyntimenestykseksi.
Jatkuva kehitys
Ainutlaatuinen oppimispolkumme keskittyy jatkuvaan oppimiseen. Meillä on kaikki tarvittavat tiedot, taidot ja ajattelutapa, jotka auttavat teitä toteuttamaan myyntistrategiaanne ja saamaan taattua tuottoa.
Oppimisen hybridimalli
Innovatiiviset valmennusmenetelmät, jotka toteutetaan sekä digitaalisesti että kasvokkain, keskittyvät myyntitiimiesi oppimiseen.
Tunnemme avainasiakkuuksiin liittyvät haasteet
”KAMien kouluttamat KAMit" – koska ymmärrämme asiat asiakkuuspäälliköiden näkökulmasta, voimme keskittyä koulutuksissamme nykyajan KAM-haasteisiin.
AVAINASIAKKUUKSIEN HALLINTA
Avainasiakkuuksien hallinnan maailma kehittyy jatkuvasti − pysytkö mukana? Jätä yhteystietosi, niin kerromme mielellämme lisää KAM-ratkaisuistamme.