ONKO LUOTTAMUS MYYNNIN UUSI VALUUTTA?
Kysyimme yli 1000:lta globaalilta yritysjohtajalta eri toimialoilta ja yrityskokoluokista: Mitä luottamus on ja mitä luottamuksen ulottuvuuksia pidetään kriittisimpinä, jotta voidaan säilyttää kilpailukyky tulevaisuudessa? Tutkimuksemme mukaan luottamus B2B-asiakassuhteissa on tärkeämpää kuin koskaan. Tutkimustulokset osoittavat, että on olemassa kuusi kriittistä luottamuksen ulottuvuutta, jotka edistävät asiakasuskollisuutta, myynnin kasvua ja kannattavuutta. Nämä ulottuvuudet ovat: luotettavuus, pätevyys, rehellisyys, tarkoituksenmukaisuus, maine ja turvallisuus.

INFOGRAAFI
Raportti lyhyesti
Millainen rooli luottamuksella on tulevaisuuden myyntityössä? Tutustu raportin tärkeimpiin johtopäätöksiin infograafin avulla. Voit tutustua koko raporttiin hieman alempana.
Tutustu infograafiinVarmistetaan menestyksekäs tulevaisuus rakentamalla luottamusta
99 %
kertoo, että luottamus on tärkeää pitkäaikaisten asiakassuhteiden rakentamisessa.
66 %
kertoo, että luottamus on entistä tärkeämpää seuraavien kolmen vuoden aikana.
57 %
kertoo, että että vuorovaikutus asiakkaiden kanssa etänä vaikeuttaa luottamuksen rakentamista.

LATAA RAPORTTI
Lähes kaikki kyselyyn vastanneet ovat sitä mieltä, että luottamus on tärkeää pitkäaikaisten asiakassuhteiden rakentamisessa ja enemmistön mielestä se on tulevaisuudessa entistäkin tärkeämpää. Lataa koko raportti ja lue lisää luottamuksen kuudesta ulottuvuudesta.