Kasvu lähtee myynnistä!

Kasvu lähtee myynnistä! Sen perustana on hyvä olla kirkas, timanttinen myyntistrategia, jotta tiedetään mitä tehdään ja mihin suuntaan ollaan menossa. Kun ihmiset ovat mukana myyntistrategian laatimisessa alusta lähtien ja esimiestyö ja johtaminen ovat oikealla tasolla, on onnistumiselle parhaat lähtökohdat.

Myyntistrategian kysymykset mitä, kenelle, miten, missä ja kenen toimesta myydään, ovat elintärkeitä jokaisen yrityksen menestymisen kannalta. Lisäksi myyntistrategiassa kannattaa kirkastaa, mikä on kilpailuetusi, se tärkein muista erottava tekijä.

Mutta onko nykyinen myyntistrategiasi sellainen, joka tuo kasvun tämänhetkisessä markkina- ja kilpailutilanteessa? Entä kuinka myyntistrategiasi toteutuu käytännössä, eikä vain paperilla?

Tammikuun aamukahveillamme 26.1.2018 tarjoilimme keinoja kasvun tuovaan myyntistrategiaan ja sen toteuttamiseen käytännössä – avaimia kasvun valloitukseen. Tämän vuosituhannen kasvun vaatimuksista ja myyntistrategiasta alustivat Miika Mäkitalo (M-Files Oy) & Petri Maliranta Mercurista. Katso videolta lyhyt tiivistelmä aamun puheenvuoroista, ja lataa Miikan ja Petrin puheenvuorojen materiaalit:

Aamu Mercurissa 26.1.2018 – Varmista, että saat osuutesi markkinan kasvusta -materiaali:

Lataa Aamu Mercurissa 26.1.2018 materiaali

Haluatko sparrata kanssamme myyntistrategian menestystekijöistä? Ota yhteyttä: Petri Ylenius

Kasvu lähtee myynnistä!

Tutustu myös!

Näin onnistut myyntistrategian laatimisessa ja toteuttamisessa

Lue lisää

Miksi jokaisen yritysjohtajan tulisi toteuttaa Sales Audit omassa organisaatiossaan?

Lue lisää

8 keinoa kuinka myyntitoiminto voi kasvattaa liiketoiminnan arvoa

Lue lisää

Kaupallisen toiminnon kehittäminen

Lue lisää