Lisämyynti on kustannustehokkain tapa kasvattaa myyntiä

Mitä lisämyynti tarkoittaa? Mitä B2B-myyjän on huomioitava myynti- ja asiakastyössään, jotta lisämyynti on edes mahdollista? Entä miksi systemaattisella lisämyynnin kehittämisellä ja johtamisella on suuri merkitys busineksen kannalta? Näihin kysymyksiin vastaa asiantuntijamme Vesa Hilevaara Myynti ja markkinointi -lehden (4/2016) haastattelussa – lue tästä artikkeli Lisämyynti on tahto- ja taitolaji.

”Lisämyynti vaatii pitkäjänteisyyttä, asiakkaan toimialan ja ostoprosessin tuntemusta sekä intoa tutkia uusia mahdollisuuksia. Olemassa olevaan asiakaskantaan tehty lisämyynti on kustannustehokkain tapa kasvattaa myyntiä. Yksinkertaisimmillaan lisämyynti on myyntitapahtuma yhteydessä tehtävää lisäkauppaa, mutta parhaimmillaan pitkäjänteistä asiakkuuden ja asiakaspalvelun kehittämistä, joka parantaa asiakastyytyväisyyttä.” 

Mitä jos sparrattaisiin organisaatiosi lisämyynnin kehittämistä? Ota yhteyttä: Vesa Hilevaara