Arvopohjainen segmentointi

Digitalisoituminen ja ostamisen muutos muutti myynnin. Asiakasodotusten ja ostokäyttäytymisen muutokset asettavat entistä kovempia vaatimuksia myös segmentoinnille. Miten segmentointia voisi tehostaa B2B-myynnissä? Arvopohjainen segmentointi perustuu asiakkaiden ostokäyttäytymisen taustalla oleviin ”ominaisuuksiin”. Ammattimaisesti tehtynä arvopohjainen segmentointi auttaa sinua ja yritystäsi tehostamaan myynnin ja markkinoinnin toimintaa (tuloksia ja kustannuksia) sekä vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden odotuksiin.

Petri Maliranta ja John Saario tiivistävät tässä Whipe Paperissa muutoksen vaikutuksia B2B-myynnin ja markkinoinnin maailmassa, ja erityisesti ammattimaisen myyntitoiminnan ja segmentoinnin näkökulmasta, jotta tulevaisuuden kasvutavoitteet on mahdollista saavuttaa. Artikkeliiin on myös koottu arvopohjaisen segmentoinnin päävaiheet, vinkkejä ja ohjeita, mitä kannattaa tehdä ja huomioida.

Täytä lomakkeen tiedot ja lataa White Paper Arvopohjainen segmentointi B2B-myynnissä:

Etunimi*Sukunimi*Yritys*Työsähköposti*Minua kuvaa parhaiten*- Valitse kuvaavin -Olen ylimmässä johdossaJohdan myyntiäJohdan markkinointiaTeen myynti- ja asiakastyötäKehitän henkilöstöä

Mercuri International Oy noudattaa henkilötietojen käsittelyssä EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR) ja kunnioittaa yksityisyydensuojaa. Käytämme antamiasi henkilötietoja viestintään kanssasi pyytämääsi palveluun ja/tai tuotteeseen liittyen. Tietoja voidaan käyttää myös markkinoinnin kohdentamiseen, esim. työrooliisi liittyen ja perustuen verkkosivustomme käyttöösi. Hyväksy klikkaamalla alla:

  • Hyväksyn, Mercuri saa lähettää minulle sähköpostiviestejä tähän aiheeseen liittyen.

Jotta voit saada tässä tilaamasi palvelun ja/tai sisällön, tallennamme henkilötietosi järjestelmäämme. Hyväksy klikkaamalla alla:

  • Hyväksyn, Mercuri saa tallentaa ja käsitellä henkilötietojani. *

Jos et halua saada meiltä sähköpostia, voit koska tahansa poistaa tietosi markkinointirekisteristämme. Rekisteri- ja tietosuojaseloste ja Sivuston käyttöehdot.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, keskustelemme mielellämme lisää:Petri Maliranta

Tutustu myös!

Miten ihmeessä saada paras irti segmentoinnista?

Lue lisää

Myynnin muutosvoimat 2017: Asiakaskannan hallinta ja kehittäminen

Lue lisää