Tavoitteellinen jälleenmyynti (202)

Tietoa valmennuksesta

B2B-myyjä, onko asiakkaasi jälleenmyyjä? Myyntityölläsi on vaikutus paitsi oman organisaation, myös jälleenmyyjän myyntitulokseen. Miten kehität yhteistyötä ja myyntiä yhdessä jälleenmyyjän, oman asiakkaasi kanssa?

Käytännönläheinen ja suoraan jälleenmyyjäkentän kanssa työskentelyyn vaikuttava Tavoitteellinen jälleenmyynti -valmennus on suunniteltu myyjille, jotka myyvät tuotteita tai palveluita jälleenmyyjien kautta; saat työvälineitä ja menetelmiä analysoida ja kehittää jälleenmyyjiin kohdistuvaa myyntityötäsi.

Lue lisää valmennusmateriaalista
Räätälöidyt ratkaisut

Etkö löytänyt etsimääsi? Ota yhteyttä, niin tehdään sinulle räätälöity ratkaisu!

Lue lisää

Tavoitteellinen jälleenmyynti | Mercurin valmennuksen esittely

Miten kehität yhteistyötä ja myyntiä yhdessä jälleenmyyjän, oman asiakkaasi kanssa. Valmentajamme Petri Ylenius kertoo tarkemmin Mercurin valmennuksesta Tavoitteellinen jälleenmyynti: Keskustelua, työvälineitä ja menetelmiä B2B-myyjille, jotka toimivat jälleenmyyjäkentällä. Sparrausapuna ovat kollegat eri toimialoilta.

Tavoitteellinen jälleenmyynti -valmennuksen sisältö

Parhaat käytännöt ja keinot jälleenmyyjäkentässä myyntityöskentelyyn!

Valmennuspäivillä työskentelemme tiiviisti (alustuksia ja keskustelua, henkilökohtaisia tehtäviä ja ryhmätöitä, tilanneharjoituksia ja oman työn analyyseja), ja teet itsellesi kehittämis-/toimintasuunnitelman jatkoa varten. Lisäksi käytössäsi on Mercuri Online -verkkokirjasto 6 kk ajan, jolloin voit hyödyntää sen koko sisältöä oman osaamisesi syventämiseksi.

Myyntituloksen parantaminen

  • myyntitulokseen vaikuttavat tekijät
  • jälleenmyyjäyhteistyön sujuvuus
  • henkilökohtaisen myyntipanoksen merkitys

Yhteistyön kehittäminen jälleenmyyjien kanssa

  • tavoitteiden asettaminen jälleenmyyjille
  • myynnin toimintasuunnitelmat
  • seurantatoimenpiteet ja palaverikäytäntö

Jälleenmyyjään vaikuttaminen

  • tunne ja järki päätöstenteossa
  • yhteistyötapoja jälleenmyyjien kanssa
  • jälleenmyyjän henkilöstön motivointi ja kehittäminen
  • palautteen antaminen jälleenmyyjälle

Myyntikeskustelut jälleenmyyjien kanssa

  • eri tyyppiset vuorovaikutustilanteet
  • kysymysten käyttö
  • ideoiden myyminen
  • jälleenmyyjän vastaväitteet ja niiden käsittely
  • vakuuttava esitystapa

Oman myyntityön hallinta, arviointi ja kehittäminen

  • jälleenmyyjäverkoston arviointi
  • oman ajankäytön arviointi ja tehostaminen

Suosittelemamme online-materiaalit

Suomenkieliset

  1. Asiakaskannan hallinta
  2. Tehokas argumentointi

Valmennus sisältää 6 kk Mercuri Online -verkkokirjaston rajattoman käytön

Lue lisää

Pyydä tarjous tai varaa valmennus

Valitse valmennuksen aloituspäivä

Ajankohta Sijainti Valmentaja Hinta Määrä
Ajankohta Alkaa:
Päättyy:
Sijainti Valmentaja Hinta (+ ALV) Määrä
Räätälöidyt ratkaisut

Etkö löytänyt etsimääsi? Ota yhteyttä, niin tehdään sinulle räätälöity ratkaisu!

Lue lisää

Rekisteröidy

Voit maksaa vain laskulla. Lasku ja varausvahvistus lähetetään sähköpostiisi varauksen vahvistuttua.

Pyydä tarjous