Tietoa valmennuksesta
Kuka, missä ja milloin on asiakkaasi? Miten kohtaat sisäiset ja ulkoiset asiakkaat erilaisissa vuorovaikutustilanteissa – ja teet palvelusta aidon kilpailuedun? Mitä myynti on, ja mikä on myynnin vaikutus yrityksen tulokseen? Omalla työpanoksella ja tavoitteellisella tekemisellä voi vaikuttaa todella paljon asiakkaan kokemukseen, asiakastyytyväisyyteen ja tulokseen.
Lue lisää valmennusmateriaalista
Räätälöidyt ratkaisut
Etkö löytänyt etsimääsi? Ota yhteyttä, niin tehdään sinulle räätälöity ratkaisu!
Lue lisääMyynnin tuki ja palvelu | Mercurin valmennuksen esittely
Kaipaatko ymmärrystä myynnistä ja sen vaikutuksesta yrityksen tulokseen? Entä miten voit omalla työpanoksellasi ja tavoitteellisella tekemiselläsi vaikuttaa tulokseen? Valmentajamme Virpi Teronen kertoo videolla Mercurin valmennuksesta Myynnillinen asiakaspalvelu.
Myynnillinen asiakaspalvelu -valmennuksen sisältö
Myynnillinen asiakaspalvelu -valmennus on suunniteltu kaikille erilaisissa, sekä sisäisissä että ulkoisissa, asiakaspalvelutehtävissä toimiville henkilöille. Saat Myynnillinen asiakaspalvelu –valmennukselta näkemyksiä, työkaluja ja keinoja parantaa ja syventää omaa asiakastyöskentelyäsi. Valmennuspäivä sisältää alustuksia, ryhmätöitä ja henkilökohtaisia tehtäviä – ja lisäksi käytössäsi on koko Mercuri Online -verkkokirjaston sisältö.
Palvelun merkitys itselle ja yritykselle
- yrityksen menestykseen vaikuttavat tekijät
- oma roolini asiakaspalvelussa
- palvelun merkitys yrityksen menestykselle
Hyvän palvelun tunnuspiirteet
- asiakkaan odotukset ja kokemukset palvelutilanteessa
- palvelun arviointi
- hyvän palvelun ydinasiat
Myönteinen vuorovaikutus palvelutilanteissa
- oman asennoitumiseni merkitys
- persoonan huomioon ottaminen vuorovaikutuksessa
- erilaiset vuorovaikutustilanteet ja niiden hallinta
Omien palvelutilanteiden hyödyntäminen myynnillisesti
- myyntimahdollisuuksien tunnistaminen
Asiakaskeskeinen argumentointi
- kysymysten käyttö lisämyyntitilanteessa
- ratkaisuehdotuksen perusteleminen asiakkaalle
Asiakkaan vastaväitteiden myönteinen käsittely
- asiakkaan ohjaaminen päätökseen
Vaativien asiakastilanteiden hallinta
- valitusten käsitteleminen
- oma toimintani haastavissa asiakastilanteissa
Suosittelemamme online-materiaalit
Suomenkieliset
- Asiakkaiden ymmärtäminen
- Myyntityylit
- Tunnista, mihin aikaasi haaskaantuu päivittäin
- Keinoja suunnittelun ja muistin parantamiseksi
Valmennus sisältää 6 kk Mercuri Online -verkkokirjaston rajattoman käytön
Pyydä tarjous tai varaa valmennus
Valitse valmennuksen aloituspäivä
Ajankohta | Sijainti | Valmentaja | Hinta | Määrä |
---|---|---|---|---|
Ajankohta
Alkaa: Päättyy: |
Sijainti | Valmentaja |
Hinta
€ (+ ALV) |
Määrä
|
Räätälöidyt ratkaisut
Etkö löytänyt etsimääsi? Ota yhteyttä, niin tehdään sinulle räätälöity ratkaisu!
Lue lisää