Myynnillinen asiakaspalvelu (301)

Tietoa valmennuksesta

Kuka, missä ja milloin on asiakkaasi? Miten kohtaat sisäiset ja ulkoiset asiakkaat erilaisissa vuorovaikutustilanteissa – ja teet palvelusta aidon kilpailuedun? Mitä myynti on, ja mikä on myynnin vaikutus yrityksen tulokseen? Omalla työpanoksella ja tavoitteellisella tekemisellä voi vaikuttaa todella paljon asiakkaan kokemukseen, asiakastyytyväisyyteen ja tulokseen.

Lue lisää valmennusmateriaalista
Räätälöidyt ratkaisut

Etkö löytänyt etsimääsi? Ota yhteyttä, niin tehdään sinulle räätälöity ratkaisu!

Lue lisää

Myynnin tuki ja palvelu | Mercurin valmennuksen esittely

Kaipaatko ymmärrystä myynnistä ja sen vaikutuksesta yrityksen tulokseen? Entä miten voit omalla työpanoksellasi ja tavoitteellisella tekemiselläsi vaikuttaa tulokseen? Valmentajamme Virpi Teronen kertoo videolla Mercurin valmennuksesta Myynnillinen asiakaspalvelu.

Myynnillinen asiakaspalvelu -valmennuksen sisältö

Myynnillinen asiakaspalvelu -valmennus on suunniteltu kaikille erilaisissa, sekä sisäisissä että ulkoisissa, asiakaspalvelutehtävissä toimiville henkilöille. Saat Myynnillinen asiakaspalvelu –valmennukselta näkemyksiä, työkaluja ja keinoja parantaa ja syventää omaa asiakastyöskentelyäsi. Valmennuspäivä sisältää alustuksia, ryhmätöitä ja henkilökohtaisia tehtäviä – ja lisäksi käytössäsi on koko Mercuri Online -verkkokirjaston sisältö.

Palvelun merkitys itselle ja yritykselle

  • yrityksen menestykseen vaikuttavat tekijät
  • oma roolini asiakaspalvelussa
  • palvelun merkitys yrityksen menestykselle

Hyvän palvelun tunnuspiirteet

  • asiakkaan odotukset ja kokemukset palvelutilanteessa
  • palvelun arviointi
  • hyvän palvelun ydinasiat

Myönteinen vuorovaikutus palvelutilanteissa

  • oman asennoitumiseni merkitys
  • persoonan huomioon ottaminen vuorovaikutuksessa
  • erilaiset vuorovaikutustilanteet ja niiden hallinta

Omien palvelutilanteiden hyödyntäminen myynnillisesti

  • myyntimahdollisuuksien tunnistaminen

Asiakaskeskeinen argumentointi

  • kysymysten käyttö lisämyyntitilanteessa
  • ratkaisuehdotuksen perusteleminen asiakkaalle

Asiakkaan vastaväitteiden myönteinen käsittely

  • asiakkaan ohjaaminen päätökseen

Vaativien asiakastilanteiden hallinta

  • valitusten käsitteleminen
  • oma toimintani haastavissa asiakastilanteissa

Suosittelemamme online-materiaalit

Suomenkieliset

  1. Asiakkaiden ymmärtäminen
  2. Myyntityylit
  3. Tunnista, mihin aikaasi haaskaantuu päivittäin
  4. Keinoja suunnittelun ja muistin parantamiseksi

Valmennus sisältää 6 kk Mercuri Online -verkkokirjaston rajattoman käytön

Lue lisää

Pyydä tarjous tai varaa valmennus

Valitse valmennuksen aloituspäivä

Ajankohta Sijainti Valmentaja Hinta Määrä
Ajankohta Alkaa:
Päättyy:
Sijainti Valmentaja Hinta (+ ALV) Määrä
Räätälöidyt ratkaisut

Etkö löytänyt etsimääsi? Ota yhteyttä, niin tehdään sinulle räätälöity ratkaisu!

Lue lisää

Rekisteröidy

€1,990.00

Voit maksaa vain laskulla. Lasku ja varausvahvistus lähetetään sähköpostiisi varauksen vahvistuttua.

Pyydä tarjous