Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Takaisin

Yritykset, jotka tuottavat asiakkaalle eniten lisäarvoa, ovat voittajia!

Myyntikate on monella tapaa yksi aliarvostetuimmista mittareista - se on kuitenkin kaiken lähtökohta! Jos olisit sijoittaja, miten itse toimisit? Onko organisaation toiminta sellaista, että sijoittaisit johtamaasi yritykseen?

Kesäkuun Aamu Mercurissa -tilaisuudessa vieraanamme oli Heikki Westerlund puhumassa yrityksen arvonluonnista, sen muodostumisesta ja kehittämisestä omistajan, pääomasijoittajan ja johdon näkökulmasta.

Aikajänne, tulos ja tavoite ovat lyhyt johdatus pääomasijoittajan matematiikkaan yrityksen arvonluonnin kannalta. Toimintaan vaikuttaa yhtälailla muuttuva maailma; tämän päivän sijoittamisen sukupolvi painottaa kenties eri asioita kuin sijoittamisen historiassa on voit nähdä, sanoo Heikki Westerlund.

Yrityksen arvonluonnin viitekehyksen muodostavat kasvu, tulosparannus, kassavirta ja strateginen asema. Heikki Westerlund neuvoo valitsemaan aina jos mahdollista orgaanisen kasvun, ja muistuttaa että loppupeleissä voittajia ovat ne yritykset, jotka tuottavat asiakkaalle eniten lisäarvoa. 

Arvonluonnissa kaikki lähtee omistajan tahtotilasta. Sen jälkeen kysymys on siitä kuinka sen kommunikointi onnistuu ja kuinka eri tahojen (omistaja, sijoittajat johto, organisaatio) intressit pystytään yhdenmukaistamaan. Omistajien tahtotila on kallio ja pääomasijoittajiien työkalut ovat kaikkien käytössä. Lisäksi tarvitaan uskallusta rakentaa skenaarioita, tiimiytymistä, kampanja-johtamista uteliaisuutta, läsnäoloa ja kunnianhimoa nöyryydellä.

Myyntiorganisaatiolla tarkoitetaan koko sitä kokonaisuutta, jota tarvitaan asiakastyöskentelyssä. Myynti tuo rahan taloon, ja siksi on tärkeää tunnistaa, missä kunnossa oma myyntiorganisaatio on? Missä asioissa se onnistuu tai epäonnistuu; onko se tehokas vai tehoton?

Huono myyntistrategiatyö maksaa helposti satoja tuhansia kustannuksina ja menetettyinä tuottoina. Millainen on kyky tuottaa kasvua, kyky tehdä tulosta, kyky tuottaa tasaista kassavirtaa, asema markkinassa ja lisäarvo asiakkaalle - sellainen on myyntiorganisaatio yrityksen arvon kasvattajana.

Katso videolta lyhyt tiivistelmä aamun puheenvuoroista, ja lataa Heikin ja Petrin puheenvuorojen materiaalit:

Lataa tästä 6.6.2018 Aamu Mercurissa materiaalit