Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Takaisin

Ostaminen muuttui, muuttuiko myyjän toiminta? Vastaa kyselyymme!

B2B-myyjä! Kun asiakkaan ostoprosessi on jo käynnissä – oletko mukana tässä matkassa?

Ostaminen on muuttunut. Kyllä. Mutta onko myyjä muuttanut, ja miten, omaa toimintaansa?

Tämän päivän näkemyksen mukaan vähintään puolet (tutkimuksesta / lähteestä riippuen jopa valtaosa) B2B-ostoprosesseista on tehty, ennen kuin asiakas on yhteydessä myyjään. Miten siis olla ja päästä ”top of mind” – eli päästä mukaan tälle alkumatkalle. Ja erityisesti uusasiakastyöskentelyssä.

Onko B2B-myyjä oikeasti mukana asiakkaan ostopolulla? Mikä on suomalaisen B2B-myyntiskenen tilanne uusasiakashankinnan suhteen juuri nyt? Tästä asiasta haluamme ottaa selvää pintaa syvemmältä.

Kysely on osa opiskelija Pekka Pirilän liiketalouden opinnäytetyötä Laurea-ammattikorkeakouluun, ja se tehdään Mercuri International Oy:n toimeksiannosta. Anna arvokas panoksesi ja vastaa ”Uusasiakashankinta tämän päivän B2B-myyjän työssä” -kyselyyn. Vastanneiden kesken arvomme kaksi paikkaa B2B Social Selling -valmennukseen elokuussa 2018.

Klikkaa tästä uusasiakashankinnan kyselyyn!

Lisätietoja: Uusasiakashankinta tämän päivän B2B-myyjän työssä

  • Tässä selvityksessä tarkastellaan myyjän omaa toimintaa, verkostoja ja myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä uusasiakashankinnan näkökulmasta.
  • Vastaaminen vie aikaasi noin 15 minuuttia. Vastaathan kyselyyn viimeistään 25.3.2018.
  • Kaikki vastaukset käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti, eikä yksittäisen vastaajan tietoja voida tunnistaa missään kohdin.
  • Kyselyn lopussa on linkki B2B Social Selling -valmennuksen arvontaan. Osallistuaksesi arvontaan tarvitsemme nimen ja sähköpostin, mutta niitä ei käytetä vastausten analysointiin millään tavalla. Otamme yhteyttä arvonnan voittajiin henkilökohtaisesti.

Vastaa tästä kyselyyn, kysely on auki 25.3.2018 saakka: Avaa kysely!