Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Takaisin

Työn LUMO oopperassa 3.5.2017

Onnistu, innostu, menesty!

Digitalisaatio, kohtaaminen, tunneäly, luovuus, rohkeus, inspiraatio… muun muassa näistä aineksista syntyy #työnlumo menestyvän työyhteisön kulttuurissa. Työn LUMO on yhteistyössämme Suomen Kansallisoopperan ja -baletin kanssa nyt kolmannen kerran toteutettu seminaari, inspiroitumispäivä jokaiselle liike-elämän ammattilaiselle, organisaatioiden avainhenkilölle. Keskiviikkona 3.5.2017 Työn LUMO –seminaarissa oopperassa lavalle nousivat Leena Niemistö, Sani Leino, Camilla Tuominen, Susanna Rahkamo, Jaakko Halmetoja, Essi Kivitie ja Dan Tolppanen. Ooppera on talo, jossa lumous asuu, ja tämän seminaaripäivän päätteeksi lumosi Jevgeni Onegin -ooppera.

Kiitos jokaiselle osallistujalle ja esiintyjälle, te ja me yhdessä teimme Työn LUMOn! Työn lumo syntyy jokaiselle eri asioista. Yhteistä niille on se, että ne herättävät inspiraation ja halun viedä omaa ja koko työyhteisön tekemistä eteenpäin – onnistua, innostua ja menestyä. Meidän mielestämme business-seminaari on parhaimmillaan aikaa pysähtyä hetkeksi, haastaa itsensä, löytää oivalluksia, nauttia ja verkostoitua. Toivomme, että Työn LUMO on juuri tällainen inspiroitumispäivä. Tässä muutama poiminta muistiin kirjatuista ajatuksista yhdeltä #työnlumo matkalta:

Leena Niemistö | Digitalisaatio (terveys)palveluliiketoiminnassa 4.0

”Opettele ja ymmärrä teko-/koneälyä ja sen hyödyntämistä, muuten olet dinosaurus. Inspiroiva työ jää ihmisille – robotit ja koneäly tekevät rutiinityöt tarkemmin ja tehokkaammin.” Digitalisaatio muuttaa työn luonnetta ja kulutuskäyttäytymistä. Tämän päivän ja huomisen asiakkaat pitää tuntea ja tunnistaa, jotta busineksellä on mitään mahdollisuuksia. Diginomadin mindsetissä on nopea ja halpa verkko ja lentomatkustaminen, freelanseerius nousee ja mm. suhtautuminen avioliittoon ja omistajuuteen muuttuu / vähenee.  Kuluttajaa ja päättäjää ohjaavat arvot ja tunteet, avoimuus ja rehellisyys, eettisyys ja merkityksellisyys. Purpose, tarkoitus – siitä tulee työn lumo!

Katso tästä Leena Niemistön #työnlumo presentaatio: Digitalisaatio terveyspalveluliiketoiminnassa 4.0

Sani Leino | Ditaalinen mieli – Analoginen sydän

Luonnollisista asioista tulee käyttöliittymiä, jotka elää ja hengittää. Virtuaalitodellisuudella on kuitenkin yksi suuri haaste, ja se on sosiaalisuuden puute. Sen sijaan että ”mennään someen” pitäisi ajatella ”olla läsnä, kokea”.  Asiakaskokemus on asiakkaalle aina kaikkien kohtaamisten summa, jokaisen pienen ja ison asian. ”Asiakasta ei kiinnosta yrityksen prosessit tai yksittäiset kohtaamiskanavat. Kysy, kuuntele, kokeile – ja toista näitä kaikkia – niin tiedät, mitä asiakkaasi arvostaa.” Jokaisen profiilin takana on aito ihminen, jolla on tunteet ja sydän. ”Mene sinne, missä ne asiakkaatkin on, ei toisin päin. Menestyvät yritykset hyödyntävät tietoa, teknologiaa ja tunneälyä, jotka tuovat aidosti arvoa asiakkaalle.” Kaikkien kovien tulosten takana on pehmeät arvot. Hymy on asiakaskokemuksen korkein aste!

Katso tästä Sani Leinon #työnlumo presentaatio: Ditaalinen mieli – Analoginen sydän

Camilla Tuominen | Diippii Shittii - Tunteet työelämässä

Tunteet ja järki kulkevat aina käsi kädessä, myös busineksessä. Tekoälyn yleistyminen tekee tunneälystä entistä tärkeämpää. Oma tunteiden johtamisen 1-2-3: energiaa ja infoa tunteilla, pysähdy ja kuuntele uteliaasti ja tuomitsematta, tunnista mitä oikeasti ajattelet ja tunnet. Tunteiden pitäisi olla metataito. Jopa 80–90 % kärsimyksestä on meidän oman mielen luomaa. Mitä löytyy pinnan alta, mitkä ovat piilotunteet - tunnesekamelskasta tunteiden ymmärtämiseen. Tavoitteena on löytää oma tasapaino, olla parempi toisille ja laittaa hyvä kiertämään.

Katso tästä Camilla Tuomisen #työnlumo presentaatio: Diippii shittii - Tunteet työelämässä

Susanna Rahkamo | Osaaminen ja kollektiivinen luovuus kilpailuetua rakentamassa

Luovuus ja ihmisten välisyys pesevät teknologian mennen tullen. Miten saadaan enemmän luovuutta myös työelämään? Huippuosaaminen, luovuus ja asiantuntijuus – eli mitä voi oppia urheilulegendojen, moninkertaisten olympiavoittajien tekemisestä ja yhdistää sen kollektiiviseksi osaamiseksi. Kollektiivinen luovuus syntyy ihmisten kanssa, omasta perspektiivistä. Yhdessä olemme fiksumpia. Urheiluvalmentajan sanoin: ”Huippujen kanssa kehittyy eniten, sillä silloin joutuu ratkaisemaan aivan uusia asioita, ei vain toistaa jo tuttua.”

Katso tästä Susanna Rahkamon #työnlumo presentaatio: Osaaminen ja kollektiivinen luovuus kilpailuetua rakentamassa

 Jaakko Halmetoja | Roihua työyhteisöön – Ole oman elämäsi biohakkeri

Tulevaisuuden hyvinvointi perustuu dataan. Mittaamalla ja keräämällä dataa terveydestä, perimästä, elintavoista, aktiivisuudesta, hoitohistoriasta, ympäristötekijöistä päästään kiinni kokonaisuuteen. Mittaaminen & tunteminen > itsetietoisuus > hyvinvointi. Biohakkerointi on oman terveyden ja hyvinvoinnin optimointia biologisten ja teknologisten apuvälineiden avulla. Ravinto, liikunta, uni, mieli, työ – päivitä itsesi ja löydä . Mikrotauot pitkin päivää edesauttavat parhaiten palautumista.

Katso tästä Jaakko Halmetojan #työnlumo presentaatio: Roihua työyhteisöön – Ole oman elämäsi biohakkeri, ja lue Biohakkerin käsikirjan Uni-osio

Essi Kivitie & Dan Tolppanen | Inspiraatio, luovuus ja kokemuksellisuus – rähinällä kohti yhteisiä tavoitteita

Rähinässä halutaan olla aina askeleen edellä. Rähinän tarinassa nousee esille termeinä luovuus, rohkeus, kokeilu, reaktio, intohimo, tunne, innostus. ”Me innostetaan ja kannustetaan kriisiytymällä, pitää olla innovatiivinen mutta kriittinen. Liiketoiminnan kehittäminen ja eteenpäin vieminen on äärimmäisen luovaa tekemistä. Ei meillä ole mitään valmista sabluunaa, mutta siksi juuri voi rakentaa oman jutun.” Ystävät + menestys = menestystävät.

Katso tästä Essi Kivitien ja Dan Tolppasen #työnlumo presentaatio: Inspiraatio, luovuus ja kokemuksellisuus – rähinällä kohti yhteisiä tavoitteita

Työn LUMO oopperassa 3.5.2017