Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Takaisin

Työn LUMO oopperassa 19.4.2016

Näe, tee ja ole uudesti!

Johtajuus, rohkeus, intohimo, tulevaisuus, uudistuminen, kohtaaminen… Näistä aineksista syntyy #työnlumo ja kulttuurin muutos busineksessä. Työn LUMO on yhteistyössämme Suomen Kansallisoopperan kanssa nyt toista kertaa toteutettu seminaari, inspiroitumispäivä jokaiselle liike-elämän ammattilaiselle, organisaatioiden avainhenkilölle. Tiistaina 19.4.2016 Työn LUMO –seminaarissa oopperassa nähtiin, kuultiin ja koettiin paljon, ja päivän päätteeksi lumouduimme Oopperan kummituksen parissa.

Jokainen seminaariosallistuja tekee omanlaisensa matkan Työn LUMOOn. Parhaimmillaan se on aikaa pysähtyä hetkeksi, haastaa itsensä, löytää oivalluksia, nauttia ja verkostoitua – melko täydellinen työpäivä;) Kiitos kaikki osallistujat ja esiintyjät, te teitte Työn LUMOsta juuri sellaisen. Tässä poimintoja muistiin kirjatuista ajatuksista yhdeltä #työnlumo päivän matkalta:

Aki Ahlroth | Ajattelumme täytyy muuttua, jotta yrityskulttuuri voisi muuttua

”Yrityskulttuuria on se, mitä tapahtuu kun pomo poistuu huoneesta.” Vertauskuva puutarhanhoidosta ja yrityskulttuurista – samat tavoitteet, haasteet, lainalaisuudet jne. toimivat molemmissa! Organisaatiot ovat täynnä sitoutuneita, zombieita ja hankalia tyyppejä. Voittajakulttuureissa zombiet kääntyvät sitoutuneiksi. Kyse on luottamuksesta, arjen työn toimivuudesta ja järkevyydestä, ja kaikki lähtee (johdon) ihmiskäsityksestä. Mitä itse olet valmis tekemään onnellisemman yrityskulttuurin puolesta?
Katso tästä Aki Ahlrothin presentaatio: Ajattelumme täytyy muuttua, jotta yrityskulttuuri voisi muuttua

Aku Varamäki & Kirsi Juva | Muutoshalu menestystekijänä – Viisi tapaa tehdä työyhteisöstä rohkea

Miten ajattelemme ja koemme: yritykset vai ihmiset yrityksissä? Rohkeus, nopea reagointi ja omien arvojen takana seisominen kuvaavat hyvinvoivaa ja avointa työyhteisöä. Työpaikan pitää olla turvallinen alue, sekä yhteistyön että työyhteisön kannalta. Isosti unelmointi. Älä jä(ä) yksin. Vaihda välillä maisemaa. Ole ruotsalaisempi. Rakastu rosoiseen. JA: harjoittele, yksilöinä ja kaksiloina. Menestyvillä työyhteisöillä on oma ”sanasto”.
Katso tästä Aku Varamäen & Kirsi Juvan presentaatio: Ajattelumme täytyy muuttua, jotta yrityskulttuuri voisi muuttua

Leena Mörttinen | Maailma muuttuu – miten muuttuvat yritykset?

Millaisia selityksiä, syitä ja seurauksia löytyy maailman muutokselle? Kun muutos on niin nopea ja kaikki ulottuvilla, jokainen meistä voi ”ennustaa” talouden liikkeitä ja tulevaisuutta yhtä hyvin tai huonosti kuin taloustieteilijät. Meillä on valtavasti tietoa ja osaamista, mutta mitä tekevät korporaatiot. Pitäisi heittäytyä, innovoida, tehdä uudesti; haussa on visionäärisiä ja pelottomia omistaja-yrittäjiä. Katso tästä Leena Mörttisen presentaatio: Maailma muuttuu – miten muuttuvat yritykset?

Emilia Lahti | Sisun sydän sykkii lämpöä

Todellinen rohkeus on arjen aitoutta ja inhimillisen kohtaamisen hetkiä. Huono kulttuuri syö hyvät aikomukset – mutta hyvä uutinen on, että kulttuuria voi muuttaa! Eniten kyse on henkilökohtaisesta johtajuudesta ja vastuunotosta. Miten ihmiset kohtaavat toisensa (in-between, kuten Emilia sanoo) on maaginen teema. Menestys alkaa sanalla me; kohtaamiset ratkaisevat tulosten saavuttamisen. Sisu on aitoutta, kohtaamista, kanssakulkijuutta. Niin että toiselle avataan turvallinen tila, ja sydän saadaan koskettumaan. Make yourself a dreamer – sisu & lumo! Katso tästä Emilia Lahden presentaatio: Sisun sydän sykkii lämpöä

Lilli Paasikivi | Oman kulttuuriprosessin muutos

Luovuus, jos mikä, asuu oopperabaletissa. Lillin matka solistista johtajaksi: solisti on kuin huippu-urheilija, yksilö, ja johtajana toteutus tehdään ”muiden kautta”. Miten luodaan ihmisille mahdollisuus tehdä parastaan ja samalla huomioida innostus, kurinalaisuus, hierarkia, reunaehdot; resurssit, laatu, odotukset. Hyvä johtaja mahdollistaa onnistumisen. Kuka #muuten on oopperan kummitus? ”Aina kun joku menee pieleen, se on sen kummituksen vika.”

Jyri Lindén | Busineksenä intohimo tulevaan

Tiedä kaikessa tekemisessä, miksi teet. Kerro asiakkaalle, miksi teette mitä teette. Jyrin pointit: intohimo, tarkka fokus, myynti ja ihmiset. Intohimo vs. intohimoton – Intohimo on sitä, että rakastat asiaa/tekemistä niin paljon että olet valmis kärsimään sen puolesta. Tarkka fokus, oma päämäärä, joka toimii ohjaavana kysymyksenä kaikkeen tekemiseen. Jos vastaus on ei fokukseen nähden, sitä ei tehdä. Miksi myynti näkyy niin vähän organisaatioissa, myynnillä tehdään tulos ja kasvu. Ihmisten merkitys; intohimo, tekeminen, luottamus, kohtaaminen.

Työn LUMO oopperassa 19.4.2016