Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Tunnejälki kuluttajakaupan kasvun pohjana
Takaisin

Tunnejälki kuluttajakaupan kasvun pohjana

Halusimme selvittää suomalaisten kuluttajien ostokokemuksia ja niiden syntymistä. Millainen tunnejälki ostamisesta jää ja millaiset asiat edesauttavat myönteisen ostokokemuksen syntymistä? Entä mikä on myyjän / asiakaspalvelun rooli ja asema tunnejäljen jättämisessä?

Siksi tutkimme yhdessä ThinkIf Laboratoriesin ja QuestBackin kanssa, miten kuluttajakohtaamisessa tunnejälki ratkaisee kuluttajan rahankäytön, lojaalisuuden – ja itse asiassa kaiken. Tutkimuksen mukaan ne asiakkaat, jotka kokevat tulleensa kohdelluiksi erinomaisesti ja yksilöinä, ostavat enemmän kuin olivat aikoneet. He myös tulevat uudelleen. Parasta tässä kaikessa on se, että kaupalla ja kuluttajapalveluilla on tuhannen taalan paikka tehdä huikeasti tyytyväisempiä asiakkaita ja se todennäköisesti tarkoittaa rutkasti parempaa tulosta. Ja parempi tulos varmasti tuo myös enemmän töitä.

Millaisen tunnejäljen jätät asiakkaallesi?

Katso tiivistelmä Harri Sell:n presentaatiosta #AamuMercurissa 6.3.2015 (ja 7.11. & 12.12.2014). Tunnejälki 2014 powered by ThinkIf Laboratories & QuestBack.

 

Taustaa Tunnejälksi 2014 -selvityksestä:

  • Selvitys tehtiin syyskuussa 2014 verkkopohjaisena kyselynä Think If Laboratories Oy:n kuluttajapaneelissa (kohderyhmänä 18-64-vuotiaat suomalaiset)
  • Vastaajamäärä yhteensä 2127 henkilöä
  • Ostokokemuksestaan kertoneita yhteensä 1241 (58 %)

Kiinnostuitko Tunnejälki-tutkimuksesta? Ota yhteyttä: Harri Sell

Tunnejälki kuluttajakaupan kasvun pohjana