Sales Excellence 2016 selvittää myynnin nykytilaa

Mitkä tekijät ratkaisevat myynnissä menestymisen? Miten yritysjohto ja myynnin vetäjät ympäri maailmaa arvioivat myynnin nykytilanteen ja tulevaisuuden näkymät? Mitä parhaat tekevät toisin… Selvitämme myynnin piilotetut salaisuudet!

2016 on monessa yrityksessä myynnin kasvun vuosi! Moni suomalainen yritys tekee tänä vuonna kasvuloikkia myynnissä, ja esim. Ruotsissa ja Saksassa myyntiorganisaatiot kasvavat kovaa. Meillä kaikilla on varmasti paljon opittavaa toisiltamme.

Mercuri International toteutti viimeksi vuonna 2012 globaalin Sales Excellence Surveyn, jonka tulosten pohjalta moni organisaatio on löytänyt myynnin kasvun avaimia. Nyt 2016 on jälleen aika katsoa, miten myynnin maailma on muuttunut, ja ennen kaikkea, miltä myynnin tulevaisuus näyttää!

Vastaa ja saa globaalin tutkimuksen vertailutulokset!

Kutsumme nyt suomalaiset toimitusjohtajat ja myynnin johtajat eri toimialoilta mukaan Sales Excellence 2016 –tutkimukseen. Vastaamalla tutkimukseemme saat halutessasi myös tutkimuksen yhteenvetoraportin käyttöösi, ja pääset täten vertailemaan omaa tilannettasi muihin yrityksiin myynnin kasvun avainten eri osa-alueilla. Vertailuryhmänä ovat myyntiorganisaatiot ympäri maailmaa. Käsittelemme tutkimuksen tuloksia loppuvuoden aikana erilaisissa yritysjohdon tapaamisissa – näistä kerromme tarkemmin syksyn tullen. Taking Sales to a Higher Level!

Lisätietoja: Juha Alanen

Vastaa tutkimukseen viimeistään 28.6.2016: Sales Excellence 2016

Sales Excellence 2016 selvittää myynnin nykytilaa

Tutustu myös!

Sales Excellence 2016: Jalkautunut myyntistrategia on elinehto

Lue lisää

Sales Excellence 2016 yhteenveto

Lue lisää

Tilaa Sales Excellence tulosten esittely

Lue lisää

Tilaa Sales Excellence audit

Lue lisää