Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Raimo Karhuvirta

Raimo Karhuvirta

Consultant

  • +358 40 191 5530

Lähetä tästä sähköpostia Raimolle

Asiakasyritykseni edustavat useita eri toimialoja: maahantuonti, tukkukauppa, vähittäiskauppa, verkkokauppa, rahoitus, energia, ICT-toimiala yleisesti, Telecom erityisesti - yksi valmistaa paalaimia toinen terästä, yhden menestyksen ratkaisee asiakasratkaisujen luovuus ja lisäarvo, toisen toiminnalle keskeisintä on "myyntikoneen" tehokkuus. 

Kaksi tekijää yhdistää kaikkia asiakasyrityksiäni toimialasta ja menestyksen tekijöistä riippumatta: kaikilla asiakasyrityksilläni on asiakkaita, kaikki asiakasyritykseni hakevat kasvua. Kasvun ytimessä on asiakastyö. 

”Muutos on ainoa pysyvä olotila” on käytetty hokema. Mutta se on totta. Mitä pitää kehittää kasvun saamiseksi tilanteessa, jossa ei ole mitään pysyvää? Tilanteessa, jossa liiketoiminnan edellytykset, markkina ja ostaminen muuttuvat koko ajan? Mihin keskittää rajalliset kehittämisen resurssit kasvun saavuttamiseksi? Miten varmistaa, että panostus saa aikaan juuri halutun muutoksen?

Autan asiakkaitani selvittämään kasvuun tähtäävän muutoksen kannalta tärkeimmät kehityskohteet ja ymmärtämään niiden vaatimat toimenpiteet. Teen tämän analysoimalla, tutustumalla yrityksen toimintaan, keräämällä tietoa, haastattelemalla, konsultoimalla, tarvittaessa valmentamalla ja/tai osallistumalla uusien prosessien, toimintatapojen luomiseen sekä couchaamalla johtoa ja esimiehiä. Tätä työtä varten minulla on käytettävissä työkokemukseni, koulutukseni ja ennen kaikkea Mercurin kansainvälisen organisaation osaaminen, mallit, työkalut, systematiikka ja menetelmät – unohtamatta kollegiaalista osaamista. 

Ammatillinen taustani on ICT-toimialalla myynnin johtamisessa ja KAM-toiminnassa. Osaamiseni ytimessä ovat asiakkuustiimien motivointi ja sitouttaminen työskentelemään yhä parempien NPS-arviointien saavuttamiseksi ja asiakaslojaliteetin parantamiseksi, oman organisaation johdon ja asiantuntijoiden "törmäyttäminen" asiakasyrityksen organisaatioon arvoa tuottavalla, kasvua luovalla tavalla. Kokemusta on karttunut myös e-Learning startupista, IPR vientikaupasta, vähittäiskaupasta ja yleisradiotoiminnasta. Monenlaisessa olen saanut olla mukana.

Tuon arvoa asiakkailleni varmistamalla kehitysresurssien oikean mitoittamisen, suuntaamisen ja hankkeiden toteuttamisen. Analysoidaan nykytila, määritetään tavoite, kehitetään tarvittaessa toimintatapoja ja/ tai kompetensseja, toteutetaan ja seurataan tavoitteen saavuttamista. "Ei ammuta hyttystä haulikolla – ei lähdetä ritsan kanssa hirvimetsälle," se on mottoni.

Nimitysuutinen: Raimo Karhuvirta on aloittanut 1.3.2017 konsulttina asiakkaidemme myyntitoimintojen kehitys- ja muutosohjelmien parissa.