Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Ostamisen muutos ICT- ja asiantuntijapalveluiden myynnissä
Takaisin

Ostamisen muutos ICT- ja asiantuntijapalveluiden myynnissä

Tutkimus suomalaisten B2B-ostokäyttäytymisestä 2015

Myyminen on ostamisen helpottamista - mutta miten se ICT- ja asiantuntijapalveluiden ostaminen oikeasti sujuu? Onko asiakkaasi oikukas, vai odottaisiko hän "vain" hyvää palvelua? Entä miten myyntiprosessisi vastaa potentiaalisen asiakkaasi ostoprosessia?

Ostamisesta ja sen muutoksesta puhutaan tänä päivänä paljon. Haluamme auttaa suomalaisia yrityksiä ymmärtämään, mitä ostamisen muutos käytännössä tarkoittaa, ja helpottaa ostamista – sekä myyjälle että ostajalle. Tutkimus suomalaisten B2B-ostokäyttäytymisestä tehtiin touko-kesäkuussa 2015, tutkimuksen toteuttivat Questback Oy, Mercuri International Oy ja AdvanceB2B Oy.
Ota yhteyttä, niin kerromme lisää: Petri Maliranta

Esittelimme koosteen B2B-ostamisen tutkimustuloksista torstaina 27.8.2015 VIP-aamussamme Meripaviljongissa:

 

Lue myös AdvanceB2B:n blogi: Oikukas ostaja - Näin suomalainen B2B-ostaja hyödyntää asiantuntijasisältöjä

Lue myös MMA verkkolehti: Helpota asiakkaan ostamista

Kiinnostuitko B2B-ostamisen tutkimuksestamme, ota yhteyttä: Petri Maliranta

Ostamisen muutos ICT- ja asiantuntijapalveluiden myynnissä