Intohimomme on myynti. Tämän saman intohimon istutamme muutosohjelmillamme asiakkaidemme päivittäiseen työhön. Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Mercuri International on maailman suurin myynnin kasvattaja. Näytämme suuntaa ja käytämme parhaaksi todennettuja menetelmiä tässä ydintehtävässämme.
Myynnin kasvuohjelmien kivijalat ovat:
- Riittävän aktiivisuustason varmistaminen myynnissä
- Laadullinen onnistuminen kaikessa asiakasvuorovaikutuksessa
- Myyntitoimintojen oikean suuntauksen aikaansaanti – oikea tuote/palvelu oikeille asiakkaille – huomioiden oikea kontaktipinta asiakkaissa
Myynnin asiantuntijamme rakentavat kanssasi tilanteeseenne ja tulevaisuuden kasvutavoitteisiin räätälöidyn myynnin kasvuohjelman. Keskitymme avainhenkilöiden valmentamisessa tahdon ja tärkeimpien taitojen osa-alueisiin. Oleellisinta on tarvittavan toiminnan aikaansaanti ja kestävän muutoksen juurruttaminen.
Myynnin kasvuohjelmiemme tyypillisiä fokusalueita ovat esim.:
- Myyntitoimintojen systematiikan ja suunnitelmallisuuden uudistaminen henkilötasolle vietynä
- Merkittävimpien myyntimahdollisuuksien kotiuttamisen varmistaminen uudella myynnin toimintatavalla
- Haastavien myyntitilanteiden entistä tehokkaampi hallinta (esim. uusien tuotteiden lanseerauksessa)
- Vaativissa neuvotteluprosesseissa onnistuminen
- Vakuuttavuus ja vahvempi arvon tuottaminen myynnin avaintilanteissa
- Myynti- ja markkinointitoimintojen yhteispelin vahvistaminen