Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Takaisin

Myyntistrategialla kohti kansainvälistä kasvua

Myynti ei ole vain myynnin asia, vaan ihan koko organisaation, johtoa myöten. Olimme mukana Tekesin Sales Growth for SMEs Business Breakfastilla perjantaina 19.2.2016. Round table –keskustelut oman organisaation myynnin tilannekuvasta ja kansainvälistymisestä herättivät innostusta ja ideoita, mitä voisi tehdä (kuinka tavoittaa oikeat päättäjät, miten päästä vaikuttamaan niihin, mitkä ovat markkina- ja asiakasvalinnat jne.). 

Myynti ja sen tekemisen suunnitelmallisuus ratkaisee pelin. Myynnin toimintamallit ja prosessit on oltava mietittynä ja kunnossa, ennen kuin kv-kentälle lähdetään. Monessa yrityksessä investoidaan kyllä tuotteisiin ja innovointiin, mutta entä myyntiin ja sen konkreettisen tekemisen suunnitteluun, sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä?

Tässä kooste Peter Kietzin presentaatiosta Myynnin kasvu ja muutos:  

Millainen on oman yrityksesi Myynnin tilannekuva? Arvioi ja vertaa tutkimuskantaamme ota yhteyttä