Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Takaisin

Myyntiprosessi tuo rahan taloon

Tutkitusti: Menestyvät yritykset ovat määritelleet myyntiprosessit ja toimintamallit eri tilanteisiin, kuten uusasiakashankinta, ostouskollisuuden vahvistaminen ja Key Account Management.

Konkreettisesti määritellyt ja kuvatut myyntiprosessit sekä tarvittavat mittarit ovat edellytys tehokkuuden parantamiselle – ja kannattavalle kasvulle. Joskus voi käydä niinkin, että toimintaympäristö, markkina ja asiakkaiden toiminta tai yritys itse (yritysostot, uudet tuotteet, palvelut, ratkaisut) on muuttunut nopeasti, jolloin vanhat prosessit ja toimintamallit laahaavat perässä, eivätkä vastaa nykytilanteen tarpeisiin.

Hyvä ja toimiva myyntiprosessi ja systematiikka ei kahlitse myyjien luovuutta!

Parhaimmillaan myyntiprosessi kuvaa kaupallisten toimintojen yhtenäisen ja tehokkaan, eri tilanteisiin määritellyt toimintamallin, mittarit, ja tarvittavat työkalut. Se ohjaa toimintaa ja huomioi modernin myynnin ja markkinoinnin mahdollisuudet ja työvälineet, ilman että myyjien luovuus olisi kahlittuna.

Miten nykyinen myynnin prosessi ja toimintamalli vastaavat vallitsevaa tilannetta? Entä onko kaupallisen toiminnan johtamisen malli ja kulttuuri tai myynnin tulosten ennustettavuus toimiva kombo modernin myynnin näkökulmasta?

Myynnin prosesseille ja toimintatavoille voi olla kehittämisen tarvetta ainakin näissä tilanteissa:

  • kun haluat arvioida myyntisi tehokkuutta ja löytää tehokkuus- ja tehottomuustekijät
  • kun haluat saada parempia tehoja irti asiakastyöskentelystä ja parempaa tuottaa myyntiorganisaatiosi tekemiselle
  • kun haluat yhdistää ja tehostaa myynnin, markkinoinnin ja muiden asiakastyöhön osallistuvien vastuualueiden tekemistä
  • kun haluat nostaa kaikkien myyntiin osallistuvien tuloksellisuutta ja saada uudet henkilöt nopeasti tulosvauhtiin.

Lue lisää konsultointipalveluistamme B2B-myyntiorganisaatioille. Kerromme mielellämme tarkemmin lisää, kuten myös kokemuksia ja tuloksia toteuttamistamme asiakashankkeista myyntiprosessien tehostamisen osalta.

Lataa tästä Myynnin konsultointipalvelut esitteemme

Myyntiprosessi tuo rahan taloon