Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Mercurin Palvelu polttopisteessä –seminaarissa 7.2. annettiin keinoja palvelutoiminnan kehittämiseksi
Takaisin

Mercurin Palvelu polttopisteessä –seminaarissa 7.2. annettiin keinoja palvelutoiminnan kehittämiseksi

Palvelukulttuuria uudistetaan ja asiakaskeskeisyyttä vahvistetaan myös media-alalla

”Journalismi on palvelua”, sanoi Mercurin Palvelu polttopisteessä –seminaarissa puhunut Helsingin Sanomien päätoimittaja Riikka Venäläinen. Venäläinen muistutti myös asiakkaan kuuntelemisen tärkeydestä. Lehden sisältöä halutaan nyt johtaa lukijan näkökulmasta.

Lehden tilaaminen ei ole enää itsestäänselvyys, sillä lukijoilla on yhä enemmän vaihtoehtoja hakea tietoa eri lähteistä ja käyttää erilaisia kanavia. Osa sisällöistä on asiakkaalle jopa ilmaisia.

Helsingin Sanomat on pitkään kuulunut suomalaisten arkeen eräänlaisena instituutiona. Asioita ei ole aina katsottu asiakkaan rajapinnasta eikä kuunneltu lukijoita. Lehteä on vaivannut tietynlainen ylimielisyyden kulttuuri.

Aika pätkittyy, tieto sirpaloituu

Lukemiseen vaikuttavat muutokset ihmisten ajankäytössä. Aika on pätkittynyt ja tieto on sirpaloitunut. Printtimediaa rassaavat myös monet asiakkaan ajasta ja euroista kilpailevat kanavat ja sisällöt.

Muutokset ja suhdanteet heijastuvat myös mainostajien käyttäytymiseen. Mainosbudjetti halutaan käyttää entistä monikanavaisemmin.

Ihmiset kaipaavat yhä enemmän sisältöä, joka helpottaa selviytymään arjesta. Lehden on avattava erilaisia ihmisten elämään vaikuttavia säännöksiä, tehtävä vertailuja ja tutkimuksia.

Mukanaoloa yhteisössä

Asiakas ei osta pelkkää lehteä vaan haluaa olla mukana yhteisössä. Hän haluaa osallistua ja jakaa tietoa. Tämä on haaste perinteiselle printtimedialle.

Venäläisen mukaan näyttää siltä, että digitalisoitumisen vastapainona ihmiset ovat alkaneet kaivata taas kasvotusten tapahtuvia kohtaamisia. Tähän Helsingin Sanomat on vastannut mm. järjestämällä erilaisia yleisötapahtumia.

Riikka Venäläisen lisäksi Mercurin Palvelu polttopisteessä -seminaarissa vierailivat asiakkuuspäällikkö Juho Mattila Koodiviidakko Oy:stä, Serve-ohjelman päällikkö Jaana Auramo Tekesistä, BoMentis Oy:n toimitusjohtaja Marjo-Riitta Ristikangas ja yli-innovaatioaktivisti Anssi Tuulenmäki Aalto-yliopiston Mind- tutkimusryhmästä. Tilaisuuden yhteistyökumppanina oli Businessteatteri, joka osallistavan teatterin keinoin mm. havainnollisti esityksillään esitysten teemoja.

Mercurin Palvelu polttopisteessä -seminaari oli 7. helmikuuta 2014 Finlandia-talossa. Palvelun ammattilaisille, esimiehille ja asiantuntijoille tarkoitettu tilaisuus järjestettiin nyt 23. kerran.