Mercurille jälleen kansainvälistä tunnustusta

Mercuri valittiin 20 parhaan myynnin koulutusyrityksen joukkoon

Mercuri on saanut jälleen kansainvälistä tunnustusta. Amerikkalainen Selling Power –lehti on listannut 20 parasta myynnin koulutus- ja kehittämisyritystä maailmassa. Yksi valituista on Mercuri International.

Parhaiden myyntikouluttajien Top 20 –listalle valituilla yrityksillä on valitsijoiden mukaan kokemusta yritysten konsultoinnista, ne ovat määritelleet tarvittavat työkalut tuloksen mittaamiseen. Nämä yritykset tarjoavat asiakkailleen räätälöityjä ratkaisuja ja valmennuksen jälkeistä tukea. Valitut koulutusyritykset ovat myös todistetusti kannattavia.

TOP 20 –listalle valitut yritykset ovat täyttäneet viisi arviointiperustetta:

  • laajat ja kattavat valmennusohjelmat
  • innovatiivinen tarjonta (yksilölliset valmennusohjelmat ja –menetelmät) tai toteutustavat
  • kansainvälinen toiminta
  • räätälöity tarjonta asiakkaan tarpeiden mukaan
  • vahvuutena asiakastyytyväisyys.

”Hyvän valmennusohjelman läpivienti takaa myös asiakastyytyväisyyden”, sanoo Selling Power –lehden perustaja, pääjohtaja Gerhard Gschwandtner.

”Hyvä myynnin valmennus vahvistaa asiakkaan ostokokemusta. Laadukas myynnin valmennus on yksi parhaimmista investoinneista, minkä myyntijohto voi tehdä parantaakseen yrityksen onnistumista ja kilpailukykyä markkinoilla.”

Selling Power -lehden mukaan yritykset, jotka on valittu vuoden 2013 TOP 20 myynnin koulutusyrityksen -listalle, ovat tuoneet selkeästi esiin tarvittavat taidot, keinot ja työkalut, joilla onnistua ja ylläpitää kilpailukykyä nykyisessä myynnin ympäristössä.

”Olemme ilahtuneita siitä, että Selling Power on listannut Mercuri Internationalin 20 parhaan myynnin valmennusyrityksen joukkoon maailmassa. Mercurilla on toimisto yli 40 maassa ja mahdollisuus toteuttaa valmennusohjelmia yli 50 kielellä. Tarjoamme kansainvälisille asiakkaillemme ainutlaatuiset kehittämismahdollisuudet”, sanoo Mercuri Internationalin pääjohtaja Nicole Dereumaux.

Amerikkalainen Selling Power –lehti on alansa johtava aikakauslehti. Se kohderyhmänä on myynnin johto ja esimiehet sekä toimitusjohtajat. Lehteä on julkaistu vuodesta 1981. Kustantaja julkaisee myös myyntijohdolle tarkoitettua Sales Management Digest- sekä Daily Boost of Positivity -verkkolehteä. Selling Power tukee myös Sales 2.0 konferenssia. 

Mercurille jälleen kansainvälistä tunnustusta