Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Artikkelit

Mitä B2B-myynti on tänään?

Mitä B2B-myynti on tänään?

Vielä 1980-luvulla vain noin 10 %  asiakkaan ostopolusta oli tehty ennen myyjän osallistumista keskusteluun. Vuonna 2014 luku oli 57 %, ja nyt, vuonna 2017 se on jo yli 80 %. Kiitos mm.

Lue lisää
Coaching sales performance with joint visits

Coaching sales performance with joint visits

The joint client visit is one of the most powerful tools in the sales manager’s toolkit. The most effective sales managers make good use of this tool and the best sales organisations make sure that joint visits feature strongly in their sales strategy.

Lue lisää
Infograafi | Oikukas ostaja

Infograafi | Oikukas ostaja

Infograafi: Oikukas ostaja from Mercuri International Oy / Mercuri Finland
Lue lisää
The Evolution of the Sales Manager

The Evolution of the Sales Manager

No matter how good a salesperson is, he or she won’t be useful unless the customer’s purchasing processes are adhered to.

It’s not uncommon to hear that things used to be better back in the day.

Lue lisää
Training and Leadership

Training and Leadership

Opportunity Management

”Business deals are never simply won; you have to earn them”

Have you ever wondered if your company invests energy in the right business opportunities? It is a common question. Naturally, most salespeople try their hardest to convert as many invitations to tender as possible into accepted orders.

Lue lisää
Myyntistrategia kasvun moottorina

Myyntistrategia kasvun moottorina

Yrityksissä haetaan kasvua ja myynnin tehostamista. Ammattimaisesti määritelty myyntistrategia kuvaa tarvittavan polun ja toimenpiteet kasvun saavuttamiseksi juuri tässä markkinatilanteessa. Hyvällä johtamisella saadaan ohjattua koko myyntiorganisaatio samalle polulle.

Lue lisää
Myynnin kustannukset kasvaneet merkittävästi - Mihin suuntaan B-to-B-myynti on menossa?

Myynnin kustannukset kasvaneet merkittävästi - Mihin suuntaan B-to-B-myynti on menossa?

Onko mahdollista laskea myynnin kustannuksia ja nostaa tuottoja samanaikaisesti? Kysymys on monen johtoryhmän pöydällä juuri nyt. Etenkin uusasiakashankinnan kustannukset ovat joillakin aloilla järjettömät suhteessa tuottoon. Tehokkuus korostuu haastavassa markkinatilanteessa.

Lue lisää
Tarjooman kehittäminen ja kaupallistaminen

Tarjooman kehittäminen ja kaupallistaminen

Mikäli yritys haluaa kasvaa, se ei onnistu pelkästään päivittämällä nykyisiä tuotteita. Tarvitaan esimerkiksi verkostoitumista, tuotteiden viemistä uusille asiakasryhmille ja ennen kaikkea uusien tuotteiden kaupallistamista.

Lue lisää
Align the Supplier's Objectives with the Customer's

Align the Supplier's Objectives with the Customer's

The keys to effective strategic account planning” is a bestpractice model Performance Methods Inc. has developed from our extensive client work in the strategic account management area as well as our affiliation with the Strategic Account Management Association.

Lue lisää
Assess and Strengthen the Account's Most Strategic Relationships

Assess and Strengthen the Account's Most Strategic Relationships

Assess and SThe keys to effective strategic account planning” is a best-practice model Performance Methods Inc. has developed from our extensive client work in the strategic account management area as well as our affiliation with the Strategic Account Management Association.

Lue lisää
A Continuous Stream of Interactions

A Continuous Stream of Interactions

A number of trends can be seen in the ways customers are behaving towards suppliers. Some customers are so busy that they do not have the time or focus to think about anything else. Some genuinely have no need for what you do right now (but may do at some point). Some are saying they have no budget. Some need to involve others in their decisions.

Lue lisää
Discover What the Customer Values Most and Validate

Discover What the Customer Values Most and Validate

The keys to effective strategic account planning” is a best-practice model Performance Methods Inc. has developed from our extensive client work in the strategic account management area as well as our affiliation with the Strategic Account Management Association.

Lue lisää
Integrate and Balance Account and Opportunity Planning Processes

Integrate and Balance Account and Opportunity Planning Processes

The keys to effective strategic account planning” is a best-practice model Performance Methods Inc. has developed from our extensive client work in the strategic account management area as well as our affiliation with the Strategic Account Management Association.

Lue lisää
Position and Differentiate Supplier's Unique Value with Customer

Position and Differentiate Supplier's Unique Value with Customer

The keys to effective strategic account planning” is a best-practice model Performance Methods Inc. has developed from our extensive client work in the strategic account management area as well as our affiliation with the Strategic Account Management Association.

Lue lisää
Referrals and Introduction

Referrals and Introduction

Why?

Referrals work because they involve a transmission of trust. The trust that your client has in you and your organisation is transferred quickly to the new contact. Conversion ratios are improved (in one case better than 3:1 from first contact) and time lags are reduced.

Lue lisää
Using financial insight to drive value selling

Using financial insight to drive value selling

Value selling centers on creating customer-specific value propositions, no doubt a familiar term. Rather than simply presenting what he has, the account manager and his organization focus instead on understanding the client’s business.

Lue lisää
Define What Is a Strategic Account and Assess Ongoing Fit

Define What Is a Strategic Account and Assess Ongoing Fit

The keys to effective strategic account planning” is a best-practice model Performance Methods Inc. has developed from our extensive client work in the strategic account management area as well as our affiliation with the Strategic Account Management Association.

Lue lisää