Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Takaisin

Markkinoinnin ja myynnin yhteispelillä on väliä

Asiakkaiden muuttunut B2B-ostaminen edellyttää myynnin kasvua hakevilta myynnin ja markkinoinnin johtajilta uutta ajattelua, totuttujen toimintatapojen kyseenalaistamista ja uudistamista. 

  • Mikä on oikeasti muuttunut B2B-ostamisessa?
  • Miten omat asiakkaasi ostavat?
  • Miten päästä mukaan asiakkaan ostopolulle? 
  • Miltä näyttää myyntijohtajan ja B2B-myyjän tulevaisuus?
  • Miten oma markkinointi- ja myyntikoneisto on viritetty tuottamaan ja myös hoitamaan aitoja myyntimahdollisuuksia?

Näistä lähtökohdista syntyi MicroMedian ja Mercuri Internationalin yhteistyössä SMM Lab. Sales & Marketing Management -tehoaamumme auttaa puristamaan mehut myyntiputkesta. Aamupäivän workshopissa myynnin ja markkinoinnin johto auditoi yhdessä yrityksensä/organisaationsa myynnin ja markkinoinnin yhteistehon. Asiantuntijoidemme pohjustamina ja kriittisellä itservioinnilla autamme tunnistamaan oleellisimmat yhteistyön kipupisteet ja myynnin kasvun esteet.

Ensimmäiset SMM Lab -tehoaamut täyttyivät hetkessä. Elo-syyskuun vaihteen tilaisuuksiin osallistui yhteensä 70 myynti- ja markkinointijohtajaa, yhdessä ja erikseen. Workshopin vastaanotto ja osallistujilta saamamme palaute kertoo, että onnistuimme tavoitteessamme. Myynnin ja markkinoinnin yhteispelillä on väliä.
SMM Lab tehoaamun löydät Twitteristä #Kasvunaamu

Tämä materiaali on kooste tehoaamun aiheista - Jos olet kiinnostunut arviointityökalustamme tai muutoin tarkemmin, ota yhteyttä!

SMM Lab 29.10. & 12.11.2015 Ilmoittaudu tästä

Markkinoinnin ja myynnin yhteispelillä on väliä Markkinoinnin ja myynnin yhteispelillä on väliä