Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Takaisin

Key Account Management

Key Account Management, Strategic Account Management, Global Account Management jne. – tällä yrityksen kasvun kannalta oleellisen tärkeällä toiminnolla on monta nimeä. Kysymys on toimintatavoista ja menetelmistä kuinka merkittävimpiä asiakkuuksia kasvatetaan asiakkaalle arvoa tuottavasti.

Tärkeimpien asiakkuuksien johtamisesta on tehtävissä yrityksen keskeinen kilpailuetu – tämä edellyttää systemaattista KAM-toimintojen kehittämiskonseptia ja avainhenkilöiden valmentamista.

Mercurin KAM-kehittämisohjelmat antavat työkaluja ja menetelmiä seuraaviin osa-alueisiin:

  • KAM-toimintojen istuttaminen osaksi yrityksen johtamisjärjestelmää
  • Asiakkuuksien kasvustrategioiden ja taktiikkasuunnitelmien rakentaminen
  • Tavoiteasetantamallin ja mittariston rakentaminen KAM-toimintoihin
  • Asiakkuuden kasvusuunnitelman konkretisointi ja seurantamalli
  • Asiakkuuden päättäjäkentän arviointi ja kehittäminen
  • Oleellisen asiakastiedon hallinta ja jalostus toimenpiteiksi
  • Oman ratkaisun/yhteistyömallin kehittäminen asiakkuuteen
  • Oman asiakkuustiimin kehittäminen ja hyödyntäminen

Koeteltu, kokonaisvaltainen ja liiketoiminnan kasvuun pohjautuva KAM-toimintojen kehittämismallimme soveltuu kaiken kokoisille yrityksille toimialakohtaiset erityisvaateet huomioiden.

Asiakkuuden johtamisen menestystekijät -videosarja

“This series of video shorts looks at the essential 5 dimensions of strategic account management. If a business applies these 5 dimensions of KAM effectively it will manage risk and stimulate growth in in its most important relationships.”

 

Tutustu tästä avoimiin valmennuksiimme: KAM-työskentely

Key Account Management