Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Takaisin

Kasvu Open kasvattaa konsulttia

Kasvu Open on aivan upea veto suomalaisen busineksen uudistamiseksi ja sytykkeeksi. Se laittaa todella merkittävän määrän yrittäjiä miettimään liiketoimintansa kasvun kohdat ja rakennuspalikat kohdalleen. Mutta vähintään yhtä hyvä piristysruiske se on meille kaikille mylläreille, konsulteille, joita taitaa olla ohjelmassa mukana liki 900.

Oma kokemukseni ensimmäisestä mylläripäivästäni oli aivan huippu: ennakkotutustuminen viiteen kasvavan tai kasvuun pyrkivän yrityksen kasvuplaniin, henkinen valmistautuminen 45 minuutin sparraussessioon, keskustelun läpivienti sovitussa ajassa - ja näitä siis 5 peräkkäin. Keskustelut olivat huippuopettavaisia. Itse on tottunut pitämään yrityksen oleellisimpina tehtävinä kolmea ydinasiaa:

  1. Asiakkaiden etsiminen, löytäminen ja löydetyksi tuleminen
  2. Asiakkaiden aktivointi ja saaminen
  3. Asiakkaiden pitäminen ja kasvattaminen

Myllärisession 45 minuutin aikana halusin tiedostuttaa nämä avaintehtävät ja niihin liittyvät totuuden paikat. Tavoitteena oli käsitellä asiaa siten, että näiden totuuden paikkojen iskukykyyn saaminen tulisi muodostamaan yrityksen kasvuplanin rungon. Ja näiden ympärillä meillä olikin sitten erinomaisia keskusteluja - konsulttikin pääsi konsultoimaan sata lasissa;)

Samalla tapahtui myös oleellinen asia, oma oppiminen. Näkemykseni kasvua haluavien yritysten haasteista avartui paljon. Olisiko niin, että todella monessa tapauksessa oleellisimmat kasvun avaimet löytyvät seuraavien kysymysten parhaista vastauksista ja niiden toimeenpanoista:

  1. Millä keinoin kykenen monistamaan oman asiantuntijuuteni, kokemukseni ja näkemykseni myös muiden käyttöön?
  2. Miten toimimalla saan aikaan sellaisen kassavirran, että se ei ole vain omasta tekemisestä kiinni?
  3. Miten saan sitoutettua oikeanlaiset ihmiset mukaan kasvun tekijöiksi?
  4. Miten käytännössä toteutan meille tuloksellisinta myyntistrategiaa (mitä tässä oikein myydään, kenelle, kenen toimesta ja miten)?
  5. Mistä otan tähän kaikkeen tarvittavan ajan, kun oma aika kuluu päivittäiseen pyörittämiseen?

Niinpä. Viime viikolla eräässä yrityspäättäjien aamutilaisuudessa tuli myös puheeksi kasvuyritysten vahvuudet ja haasteet. Yksi aamun osallistujista sanoi menestyvän kasvuyrityksen olevan kuin torakka. Ja siitä alkoi sitten Twitter-pallottelu esim. seuraavasti: ”Torakka selviää erittäin vaikeissa olosuhteissa ja on kyvykäs monistumaan, löytää ilmiömäisesti ravintoa… Jos näet kasvuyrityksen motellihuoneessasi, haluat todennäköisesti vaihtaa huonetta... Jos airbnb valtaa aluetta, niin paikallinen hotelliketju haluaa päästä siitä eroon... ja viimeisenä: Kasvu haetaan maailmalta koska Suomen pakkanen tappaa torakan pian.”

Voimaa kaikkien kasvuyritysten myyntiin! Myynti tuo kuitenkin kaiken rahan – ja mahdollistaa samalla kaiken muun.

Ville Lintula

Kasvu Open kasvattaa konsulttia