Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Takaisin

Arvopohjainen segmentointi

Digitalisoituminen ja ostamisen muutos muutti myynnin. Asiakasodotusten ja ostokäyttäytymisen muutokset asettavat entistä kovempia vaatimuksia myös segmentoinnille. Miten segmentointia voisi tehostaa B2B-myynnissä? Arvopohjainen segmentointi perustuu asiakkaiden ostokäyttäytymisen taustalla oleviin ”ominaisuuksiin”. Ammattimaisesti tehtynä arvopohjainen segmentointi auttaa sinua ja yritystäsi tehostamaan myynnin ja markkinoinnin toimintaa (tuloksia ja kustannuksia) sekä vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden odotuksiin.

Petri Maliranta ja John Saario tiivistävät tässä Whipe Paperissa muutoksen vaikutuksia B2B-myynnin ja markkinoinnin maailmassa, ja erityisesti ammattimaisen myyntitoiminnan ja segmentoinnin näkökulmasta, jotta tulevaisuuden kasvutavoitteet on mahdollista saavuttaa. Artikkeliiin on myös koottu arvopohjaisen segmentoinnin päävaiheet, vinkkejä ja ohjeita, mitä kannattaa tehdä ja huomioida.

Täytä lomakkeen tiedot ja lataa White Paper Arvopohjainen segmentointi B2B-myynnissä:

 

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, keskustelemme mielellämme lisää: Petri Maliranta