Myyntitoiminnan analyysi ja auditointi

Meiltä saat apua analysoinnin jokaiseen elintärkeään vaiheeseen:

Tarkoituksenmukaisen analyysin suunnittelu ja toteutus

  • Myynnin, johtamisen ja henkilöstön kehittäjinä osaamme auttaa sinua suunnittelemaan analyysin, joka on tarkoituksenmukainen juuri sinun yrityksellesi.
  • Johtamisen ja kehittämisen ammattilaisina toteutamme projektin jämäkästi ja aikataulussa alusta loppuun.

Johtopäätökset ja toimenpidesuositukset

  • Teemme analyysin pohjalta ammattimaiset johtopäätökset ja toimenpidesuositukset, jotka ovat vietävissä käytäntöön ja joilla on vaikutusta.

Muutoksen aikaansaaminen

  • Toimimme tarvittaessa kumppaninasi tarvittavien muutosten toteuttamisessa sekä toimintatapojen ja osaamisen kehittämisessä.

Toteutamme räätälöityjä analyysejä ja tutkimuksia seuraavissa osa-alueissa:

  • Myynnin auditointi (lue lisää täältä
  • Myynnin tilannekuva: Myynnin toimintamallista kilpailuetu
  • Myynnin, asiakastyön ja johtamisen kompetenssianalyysit
  • Digital Joint Visits: Asiakastapaamisten ja –kohtaamisten tehokkuuden mittaus
  • Yhteiskäynnit: Asiakastyön tehokkuuden arviointi konsultin kanssa ja palaute
  • Asiakaskyselyt ja -haastattelut
  • Henkilöstökyselyt
  • Johtajuusarvioinnit (mm. 360-arviot)
  • Myyntitoiminnan mittaukset
  • Myyntityylien arvioinnit: miten myyntitapamme vastaa asiakkaan ostamisen muutokseen
  • Vuorovaikutus- ja käyttäytymisprofiilit (mm. Extended DISC ja Peili)
  • Pulssimittaukset, esim.:
    • Kehityksen vaikuttavuus
    • Kehityskeskustelujen vaikuttavuus
    • Organisaatiomuutoksen toimivuus, johtoryhmätyöskentelyn & projektityöskentelyn mittaukset
    • Valmennuksen vaikuttavuus
    • Asiakaskohtaamisen toimivuus
    • Palaverien toimivuus jne.

Kerromme mielellämme lisää, kuinka erilaisia arviointeja ja mittauksia voidaan hyödyntää juuri teidän organisaation ja toiminnan kehittämisen tarpeisiin! Ota yhteyttä!