Avainasemassa myynnin johtaminen

Avainasemassa myynnin johtaminen

Myyntiorganisaation menestyksen takana on hyvä johtaminen! Tehdään yhdessä kestävä, kasvuun johtava muutos myyntiorganisaatiosi toiminnassa ja suorituskyvyssä.
Monimuoto-oppiminen

Monimuoto-oppiminen

Sekä avoimet että räätälöidyt valmennuksemme ovat tehokas ja toimiva yhdistelmä luokkahuonekohtaamista, verkkopohjaisia ohjelmia ja erilaisia tehtäviä. Ainutlaatuinen kehittämiskokonaisuus Suomen markkinoilla!
Kaikki räätälöitävissä!

Kaikki räätälöitävissä!

Myynti, johtaminen, vuorovaikutustaidot, toiminnan kehittäminen... Suunnittelemme ja toteutamme juuri sinun organisaatiollesi sopivan ratkaisun - sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Internationally - totta kai!

Internationally - totta kai!

Kansainvälinen kasvu, yhtenäinen myyntikulttuuri ja toimintatapa, kv-projektien pyörittäminen - you name it. Omat asiantuntijamme ja valmentajamme ympäri maailmaa ratkovat näitä päivittäin asiakkaidemme kanssa.
Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Kun kyse on myyntitoiminnan tehokkuudesta

Myynnin kasvattaminen edellyttää inspiroivaa ihmisten johtamista, organisaation toiminnan tehostamista ja kaikkien asiakastyössä mukana olevien avainhenkilöiden tahdon ja taidon maksimoimista. Meillä on kyky laittaa jokainen myymään.
Yli miljoona kehitystarinaa!

Yli miljoona kehitystarinaa!

Kokemuksemme ja tuloksemme myynnin kasvun aikaansaajana 50 vuoden ajalta hakevat vertaistaan. Millaisen tarinan teemme sinun kanssasi?
Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Ostamisen muutos muutti myös B2B-myynnin

Digitalisaatio, kanavat, keinovalikot, liidit kaupoiksi, asiakkuuksien hoito, uudistuminen… Myynnin maailma on muuttunut. Autamme sinua yhdistämään markkinointisi myynnin prosessiin - #kaikkimyy.

Taking Sales to a Higher Level

Takaisin

Sitä, mitä et voi mitata et voi johtaa!

Nykytilan arviointi; mikä toimii hyvin ja mitkä asiat vaativat parantamista?

Mercurin analyysitoiminta asiakasyhteistyössäMercuri Internationalilla on yli 50 vuoden kokemus analyysien hyödyntämisestä asiakasyhteistyössä ja erilaisissa henkilöstön kehittämishankkeissa.1990-luvulta saakka meillä on ollut myös omaa analyysitoimintaa. Analyysitoimintamme tavoitteena on aina tuottaa yritysjohdolle strategioiden toteutumisen kannalta olennaista tietoa sellaisista seikoista, joita kehittämällä yritys voi entisestään parantaa omaa kilpailukykyään.

Käyttämämme analyysiteknologiat ja –työkalut ovat vuosien kuluessa kehittyneet & vaihtuneet; 1990-luvulla käytimme SPSS tilasto-ohjelmaa, vuosina 2003–2017 analyysityökalumme oli ruotsalainen 3S, Smart Strategy Solutions. Vuodesta 2018 lähtien analyysiteknologiamme tuottaa Netigate. Aluksi kyselyt tehtiin paperikyselyinä, ja vuosituhannen vaihteessa siirryttiin sähköisiin kyselyihin. Tänään lähes kaikki kyselyt tehdään verkossa erilaisia työkaluja hyödyntäen.

Suomen Mercuri tekee vuosittain noin 100 erilaista asiakaskohtaisesti räätälöityä mittausta. Kansainvälisesti Mercuri Groupissa toteutetaan vuosittain tuhat erilaista mittausta, joten kansainvälinen B2B-toimialatietokannan vertailupohjaa löytyy tarvittaessa runsaasti.

Toteuttamamme analyysit eivät ole ”vain analyysi tai työkalu”. Analyysitoimintamme sisältää aina itse kyselyn, selvityksen ja/tai tutkimuksen lisäksi koko paketin; analyysin suunnittelu ja rakentaminen, analyysin toteutus, koko projektin ja prosessin hallinta, tulosten analysointi, johtopäätökset & suositukset, tulosten raportointi ja toimenpide-ehdotusten esittely johdolle, tulosten hyödyntämisen tukeminen.

Toteutamme esimerkiksi asiakastyytyväisyysmittauksia (kertaluontoisia tai jatkuvia / säännöllisesti toistuvia), asiakaskohtaamismittauksia, sisäisiä mittauksia (ilmapiiri, tyytyväisyys, strategiat), kompetenssimittauksia, mittaamme ihmisten reaktioita valmennusten yhteydessä (vaikuttavuusmittaukset) jne.

Lisäksi osa valmentajistamme on auktorisoitu Peili-käyttäytymisprofiilin ja Myynti-Peilin, Extended DISC -käyttäytymistyylien ja Farax 360° -johtajuusarvion, ja näiden menetelmien ja työkalujen käyttämiseen ja hyödyntämiseen asiakkaidemme kehitys- ja/tai valmennusohjelmissa.

Tässä joitakin esimerkkejä analyyseistamme:

  • Asiakaskyselyt
  • Henkilöstökyselyt
  • Osaamiskartoitukset
  • Johtajuusarvioinnit
  • Myyntitoiminnan mittaukset
  • Myyntityylien arvioinnit
  • Pulssimittaukset, esim.: kehityksen vaikuttavuus, kehityskeskustelujen vaikuttavuus, organisaatiomuutoksen toimivuus, johtoryhmätyöskentelyn & projektityöskentelyn mittaukset, valmennuksen vaikuttavuus, asiakaskohtaamisen toimivuus, palaverien toimivuus jne.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää, kuinka erilaisia arviointeja ja mittauksia voidaan hyödyntää juuri teidän organisaation ja toiminnan kehittämisen tarpeisiin!